Je zou als ladekast ook een simpele houten van de IKEA kunnen pakken en deze naar wens schilderen, ik zie daar op Pinterest veel mooie voorbeelden van voorbij komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Heb ik ook al veel gezien idd San!
En een goed stuk drijfhout lijkt me erg gaaf. Helaas zit ik minimaal 2 uur van de zee af
_San87_ schreef:Je zou t bed wellicht een ander kleurtje kunnen wrappen? Zandkleur of zo. Staat supermooi met linnen en natuurlijke tinten.
Ben benieuwd wat je ervan maakt, je hebt een mooie slaapkamer en die blauwe kleur is echt prachtig.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Je zou t bed wellicht een ander kleurtje kunnen wrappen? Zandkleur of zo. Staat supermooi met linnen en natuurlijke tinten.
Ben benieuwd wat je ervan maakt, je hebt een mooie slaapkamer en die blauwe kleur is echt prachtig.
Nou daar zat ik dus nog een beetje mee. Ga ik voor zwarte wrap, want dat klopt met de poten. Of een andere kleur. Hier had ik nog niet aan gedacht... Goeie!
Zal het bed er niet heel klein door lijken?
DubbelDun schreef:Ik denk dat wrappen net zoveel werk is als iets van steigerhout in elkaar timmeren
karijn schreef:Janine,
Als ik die laatste voorbeeldfoto’s zie, kan je op Marktplaats zoeken op Vintage. En dan kijken naar het Deens design. Strakke houten kastjes die makkelijk over te schilderen zijn.
En anders zoeken op Queen Ann stijl als je inderdaad van de buikkastjes houdt.
Je bed zwart wrappen zou ik niet doen. Dan heb je vier beachtinten. Een lichte beige of zandkleur zou beter passen met blauw en wit.
Even wat voorbeelden:
[ [url=m/xKEizO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkxd6q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtNIBO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UfUf5F.png]Afbeelding[/url] ]
_Nancy_ schreef:Wij hoeven geen wasmachine kwijt in de badkamer, mijn vraag is echt of jullie denken dat een bad haalbaar is en zo ja misschien praktische tips hebben.Een dakkapel op die plek dat mag denk ik niet, en zo wel hebben we daarvoor dan eerder andere voorkeuren.
Bijv op zolder en in de slaapkamer. Vind, naast dat ik niet denk dat het mag, meerdere dakkapellen naast elkaar niet mooi.
Ruimte voelt opzich trouwens niet krap, maar dat komt denk ik ook door de hoogte en doordat het door geen bad nu vrij ruim opgezet is haha.
Claudia erg mooi!!
_Nancy_ schreef:Ik heb ook even advies nodig, ivm ons badkamertje. Wil deze graag een beetje opknappen, maar ik vraag me af of een bad haalbaar zou zijn bij ons qua ruimte.
Hierbij een plattegrond.
Achter de badkamer zit dus een bergruimte, hier hebben de vorige bewoners tegels achtergelaten om eventueel dit stukje bij de badkamer te kunnen trekken.
[ [url=m/HMzk2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast de ruimte lijkt het me niet zo chill om direct naast het toilet eventueel te gaan badderen, dus ik dacht aan misschien een klein stukje muur naast het toilet weer opbouwen zoals het er nu ook staat (heb eerder ook foto's geplaatst voor een beeld). Toilet verplaatsen lijkt me niet zo makkelijk en daarnaast ook weinig mogelijkheid voor.
Ben benieuwd naar de mening en ideeën van anderen! Anders misschien toch maar alleen een nieuwe inloopdouche en wastafelmeubel hihi, denk ergens wel dat dat reëler is. Al is de douche nu wel praktischer denk ik, we vinden het een beetje viezig..
Bij de buren kun je zien dat de ruimte wel gebruikt wordt in de badkamer.
[ [url=m/uBUQSR.jpg]Afbeelding[/url] ]