Kan inderdaad in de winkel gehaald worden, kijk met sommige aanbiedingen op welke dag ze geldig zijn. Ik ga deze week ook meerdere keren naar de AH ivm de dagaanbiedingen.
Voor bij wie de stappenteller niet werkt: welk merk en type telefoon hebben jullie?
Deze vraag krijg ik net van Etos.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Berichten: 81505
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant
Geplaatst: 11-02-19 17:40
Samsung Galaxy A6
JoyCiej007
Berichten: 17470
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer
Geplaatst: 12-02-19 17:28
Gisteravond ging ik nog ff snel boodschappen doen bij de Aldi; Had echt allerlei dingen gehaald, maar geen bloemkool.... Alles in de tassen gepropt, tassen in fietstas, thuis gekomen tassen eruit en ik checkte toen de bon pas. Dom.....
Stond er dus een bloemkool á 1,50 op. Die had ik toch echt niet gekocht
Tassen meteen maar weer in de fietstas gepropt en gewapend met de bon terug, zat wel 15 min. tussen. Ergens was ik "bang" dat ze zouden denken dat ik het wel gekocht had, maar dan thuis had gelaten ofzo (denk dat er best wel mensen zijn die zo aso zijn). Gelukkig was de filiaalleider aanwezig, hij bekeek vluchtig mijn boodschappen even en het jochie (jong kereltje, denk max. 16 jaar) wist gelukkig hoe het was gekomen. Ik heb netjes de 1,50 terug gekregen én een leuk bosje tulpen van 2,19 als presentje. Toch wel heel attent!
Wel netjes. Ik heb natuurlijk geen stennis geschopt, maar wel aangegeven dat, ondanks dat ik zo dichtbij woon, ik heel vaak terug moet omdat er bijv. geen 30% kortingen vanaf zijn gehaald of dingen verkeerd worden aangeslagen. Op een gegeven moment wordt je daar wel een beetje flauw van hoor
Tegenwoordig dan maar steeds nog ín de winkel de bon checken, of hoogstens als ik buiten sta.
Er werkt daar ook een man die nogal euhm, apart is, en scheel kijkt. Erg bijdehand qua opmerkingen en die zit gerust onder het afrekenen te bellen, appen, telefoon opnemen etc. Ik vraag vaak voor de zekerheid of ze de 30% van bepaalde dingen hebben ingevoerd, dat moet handmatig. En anders dan bij de Plus, kun je niet op het scherm meekijken naar de gescande artikelen. Ik vraag hem dus nooit meer of hij de 30% heeft verrekend, want heb nu al 2x het hooghartige antwoord gekregen compleet met beledigde blik: "nou euh mevrouwtje, ik ben wel scheel maar niet blind hoor". Dacht eerst dat hij de filiaalleider/manager was omdat hij zich zo autoritair gedraagt ook naar zijn collega's, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Nouja helemaal terug fietsen voor 1,50 vind ik wel heul overdreven. Maar goed, ieder zijn ding. Daarom ook meekijken met scannen (voor de kortingen) en eerst bon checken voor je vertrekt.
JoyCiej007
Berichten: 17470
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer
Geplaatst: 12-02-19 21:29
"helemaal terug fietsen"; ik woon op nog geen 5 min. fietsafstand Tuurlijk, ik had ook kunnen denken ach laat maar. Maar het gaat er mij om dat er constant veel fouten worden gemaakt. En tsja, hoeveel of weinig ook, ik weiger te betalen voor iets dat ik niet heb gekocht.... Zonde van het geld, toch? Of je moet meer dan genoeg geld hebben......
meekijken met scannen is, zoals ik hierboven al zei, niet mogelijk. Ze hebben een heel klein schermpje en die is alleen door de cassiere te bekijken.
Dat klopt, bij ons bij de Aldi kun je ook niet op het scherm mee kijken. Een voor 5 minuten terug fietsen is ook best te doen, zeker als het niet regent en niet ijskoud is.
Ik had echt niet weer al die boodschappen ingeladen . Zie het nut er nie t van in. Mijn ervsrin g is dat ze je heus wel op je woord geloven. En ook ga ik niet gelijk terug bij fout afgetekende producten. Of ik bel of ik doe het de keer erop.