Ben benieuwd Ash! Succes met de zolder afwerken. Lijkt me heerlijk een luie trap
Voel me niet zo vandaag Kentaro ... Morgen foto's
Kentaro
Geplaatst: 23-12-13 00:02
Beterschap! We zien de foto's graag verschijnen!
Anoniem
Geplaatst: 23-12-13 00:47
Goed bezig Karin! Staat ook veel netter.
Beterschap Doei
Ben eruit hihi , kamer wordt wit met lime bij de bank . Daarboven hangen planken uit de oude kast die worden lime met een witte rand zodat je ze wel ziet. De plinten en deuren kan ik van janken Gadver wil niet stomme oranje , de vloer blijf lastig en de vensterbank kan je eraf schuiven dus die ga ik vast witten en misschien hetzelfde als de muur plankjes wite rand en lime.
De slaapkamer wordt lichtbruin met wit en grijs tapijt en weer geklooi met plinten en deuren dit keer goudachtig army groen .. de keuken valt mee en de gang ook beiden witten en opfrissen maar ook weer plinten en deuren de dodelijke deadline is 2 januari en heb geen zin meer haha
Even klikken filmpje
En de woonkamer voor het witten
doei
Geplaatst: 23-12-13 01:36
Leuk leuk Takkiemuis Wat een heerlijk uitzicht Denk dat je erg fijn gaat wonen, heerlijk veel licht naar binnen.
Ai snap wat je bedoeld met de oranje deurposten Hoe mensen het verzinnen!
Het wit is een stuk frisser Wij hebben op de benedenverdieping vinyl en damn wat ben ik er blij mee! Geen getik van de hondennagels meer, ze glijden niet door (stroef en nerven voel je erin zitten), met dwijlen geen vlekken of voeten zichtbaar. Plus het is betaalbaar en snel gelegd
Over de plinten maak je niet veel zorgen! Na de vloer laminaat of vinyl kan je die er altijd nog opzetten
Ben erg benieuwd hoe je slaapkamer wordt, het klinkt nu al mooi
Het uitzicht is ok , het kijkt wel op de straat en de straat zit ingeklemd tussen het spoor en een vrij drukke weg maar die hoor ik niet. (alleen met deur open) Ja heel groot raam dus veel licht! , al heb ik het liefst zo donker mogelijk
Ja erg he wordt er chagy van Vinyl is nog vrij duur , tapijt is goedkoper De pinten liggen er al , lelijke dingen Tenminste die krengen heten plinten toch?
Ja zit in een lekkere dip en ongie en chagy , dan die flut kerst nog ben niet te genieten
Zo, hoop te doen Takkie_muis maar wel een leuk huisje!
Hier weer wat verder met de babykamer Al het geklus is klaar. Bedje vanavond nog even in elkaar zetten. En wachten tot de commode en wandplank droog zijn, dan kan ik gaan inrichten
inbouwkast zit nog een deur voor maar die krijg ik er niet in getild.
En volgende week maar eens kijken voor gordijnen.
Bedje komt tegen de linker witte muur te staan. We twijfelen nog een beetje hoe het uit gaat komen qua ruimte. Dus we gaan m even op verschillende manieren neerzetten. Verder komt er op de vloer nog een lekker kleedje. Maakt het allemaal wat warmer.
Wij hebben een nieuw tv-meubel. Ik heb een oud kastje gekocht en opgeknapt. Langzaamaan alle budget-Ikea dingen eruit en wat meer de brocante stijl in huis. Eerst hadden we een 4-vakkenkast van Ikea voor de tv, dezelfde als de grote vakkenkast naast de tv op de foto.
Die was er wel, alleen liep die niet super snel volgens mij. Ik zit nu mobiel dus kan hem er even niet bijzoeken. Maar hij staat ook hier op HTT ergens.
Leuk huisje Takkie_muis! Er moet inderdaad nog heel wat aan gebeuren, maar het wit is al een hele verbetering!
Mooie babykamer!
Hierboven ook leuk, weer een hele andere stijl, maar het past allemaal mooi bij elkaar
Ik ben afgelopen week begonnen met mijn kamer bij mijn ouders thuis, waar ik hier al eens advies voor kleuren voor had gevraagd. Hier wat update foto's:
Vanmiddag na mijn werk laminaat halen, dan kunnen we het rond de kerst afmaken (ik slaap namelijk nu in mijn zus haar kamer, en die komt met kerst weer thuis... handig... )
Oh mooie kamers hierboven! , de kroonluchter en de babykamer!!
Ik ben door de dip voor nu , de lime zit er al op moet nog een paar keer en de konijn bruin heb ik op 1 muur en is mooi Van de week nog warm grijs op de raam en deur kozijnen en deuren
Is er hier iemand bekend met het plaatsen van een verlaagd plafond met licht? We hebben een vrij donker gedeelte in huis en willen hier een verlaagd plafond met verlichting (laten) maken
Kentaro
Geplaatst: 26-12-13 17:31
takkie, wat een onwijs leuke foto op kanvas!!
vonneke, wij hebben in ons vorige huis een verlaagd plafond gemaakt in de keuken met spotjes erin. Weet niet wat je precies zou willen weten??