Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Deijs schreef:Ja ik las dus ook wel goede reviewsik denk ik vraag het hier maar even aan de dames!
Zal vast wel iemand zijn die het wel weet
Ik heb de 5s, echt een fijn ding zoveel beter dan m'n Samsung die ik had. Raad hem dus aan.
Quad schreef:Ik heb ervaring met het merk Elephone, en de iNew V3 (vorige versie).
Elephone is wel een beetje een budgetmerk, iNew weet ik eerlijk gezegd niet, zoveel telefoons hebben ze niet uitgebracht. Wat ik wel weet is dat de batterijcapaciteit bij de V3 plus eigenlijk veel te weinig is. Met de vorige versie haalde ik de dag al niet eens namelijk en ze hebben nu een nog minder zuinige processor erin gestopt terwijl de accu niet is gegroeid.
De P3000s heeft prima specificaties, het is alleen afwachten of de software wel goed genoeg is.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de ZTE Redbull V5, met 2GB werkgeheugen, dat toestel heeft ook een hele goede camera.
Of een andere optie is de Asus Zenfone 5, ook een prima toestel.
_SnowBall schreef:Hoi wie kan mij helpen?
* Touchscreen
* 5/4 inch ( groot dus )
* Snel, in ieder geval niet zo sloom
* Misschien een leuk kleurtje?
* Max 200,-
Iemand tips?
yellowtje8 schreef:_SnowBall schreef:Hoi wie kan mij helpen?
* Touchscreen
* 5/4 inch ( groot dus )
* Snel, in ieder geval niet zo sloom
* Misschien een leuk kleurtje?
* Max 200,-
Iemand tips?
Wiko!
Ik heb de rainbow die is 150 euro en bevalt super! Hij is ook nog eens in alle kleuren van de regenboog te krijgen en voldoet aan al je eisenn!
yellowtje8 schreef:_SnowBall schreef:
Wiko!
Ik heb de rainbow die is 150 euro en bevalt super! Hij is ook nog eens in alle kleuren van de regenboog te krijgen en voldoet aan al je eisenn!
Dankje! Die viel mij ook al op, kan je er iets meer over vertellen hoe die bij jou beviel? Ik heb namelijk afgelopen 2x mis telefoons gekocht wil dus deze keer wel een goede
_SnowBall schreef:Ja ik zag het bij de kijkshop! Waar heb jij hem gekocht? En dan ook in de kleur turquoise. In de winkel zelf of ergens anders? Zijn er leuke hoesjes? Ja sorry ik weet het ik vraag heeeel veeel! Sorry!