Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 15:55

Kan ik iemand hier misschien gelukkig maken met een invite om een Oneplus One te kopen? :)

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:17

Ik heb vandaag mijn Honor 3C binnen gekregen. Nu zou ik inloggen op facebook en toen liep de telefoon vast, de aan/uit knop reageerde hij niet op daarom de batterij eruit gehaald, helaas doet de telefoon nu helemaal niets meer. Hij gaat niet aan, als je hem oplaad gaat het lichtje niet branden.

Hier iemand met de gouden tip? Anders stuur ik hem direct terug, telefoon amper een uur aan gehad.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:03

Terug ermee dat is niet goed om zo te beginnen lijkt bijna wel een DOA...

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:31

Hoi wie kan mij helpen?
* Touchscreen
* 5/4 inch ( groot dus )
* Snel, in ieder geval niet zo sloom :P
* Misschien een leuk kleurtje?
* Max 200,-
Iemand tips?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:17

Hallo dames!
Kort vraagje; zijn de apple mobielen echt zo goed? ( Iphone 5S bijvoorbeeld) of worden ze echt overrated?

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:24

Tegen mij is verteld dat ze overschat worden.. Eerst wou ik de 4s doen maar dat werd mij afgeraden. Verder weet ik niet iets over de andere modellen, welke wil je ?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:26

Ik zit te kijken voor de 5S

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:27

Daar is geloof ik wel goede reviews over, maar heb niet echt ervaring met iphone's.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:27

Ja ik las dus ook wel goede reviews :) ik denk ik vraag het hier maar even aan de dames!
Zal vast wel iemand zijn die het wel weet :P

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:29

Hahah, ja ik ben benieuwd wat voor'n telefoon aan mijn eisen voldoen :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:34

_SnowBall schreef:
Tegen mij is verteld dat ze overschat worden.. Eerst wou ik de 4s doen maar dat werd mij afgeraden. Verder weet ik niet iets over de andere modellen, welke wil je ?

Dat word denk ik afgeraden omdat het een wat ouder toestel is denk ik.

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:36

Ja dat denk ik ook :j

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:38

Honor 3C _Snowball?
5 inch scherm erg snel
140 euro.

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:40

Ik zal eens gaan googlen, dankje!
Edit: ik zat ook te kijken naar de HTC Desire 510. Hebben jullie daar ervaringen mee?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:39

Deijs schreef:
Ja ik las dus ook wel goede reviews :) ik denk ik vraag het hier maar even aan de dames!

Ik heb de 5s, echt een fijn ding zoveel beter dan m'n Samsung die ik had. Raad hem dus aan.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 03:39

Iemand hier ervaring met het merk Elephone of iNew?

Ik heb me oog een beetje laten vallen op een Elephone P3000S of een iNew V3 plus.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 08:09

Ik heb ervaring met het merk Elephone, en de iNew V3 (vorige versie).
Elephone is wel een beetje een budgetmerk, iNew weet ik eerlijk gezegd niet, zoveel telefoons hebben ze niet uitgebracht. Wat ik wel weet is dat de batterijcapaciteit bij de V3 plus eigenlijk veel te weinig is. Met de vorige versie haalde ik de dag al niet eens namelijk en ze hebben nu een nog minder zuinige processor erin gestopt terwijl de accu niet is gegroeid.

De P3000s heeft prima specificaties, het is alleen afwachten of de software wel goed genoeg is.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de ZTE Redbull V5, met 2GB werkgeheugen, dat toestel heeft ook een hele goede camera.
Of een andere optie is de Asus Zenfone 5, ook een prima toestel.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 08:47

Ik heb ook een 5S, wat ben ik blij met die telefoon. Loopt amper vast, lekker snel. Ook ik raad hem aan.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 09:07

Ruby1995 schreef:
Deijs schreef:

Ik heb de 5s, echt een fijn ding zoveel beter dan m'n Samsung die ik had. Raad hem dus aan.

Ik heb hem gisteren besteld :D iedereen was er zo blij mee.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:58

Quad schreef:
Ik heb ervaring met het merk Elephone, en de iNew V3 (vorige versie).
Elephone is wel een beetje een budgetmerk, iNew weet ik eerlijk gezegd niet, zoveel telefoons hebben ze niet uitgebracht. Wat ik wel weet is dat de batterijcapaciteit bij de V3 plus eigenlijk veel te weinig is. Met de vorige versie haalde ik de dag al niet eens namelijk en ze hebben nu een nog minder zuinige processor erin gestopt terwijl de accu niet is gegroeid.

De P3000s heeft prima specificaties, het is alleen afwachten of de software wel goed genoeg is.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de ZTE Redbull V5, met 2GB werkgeheugen, dat toestel heeft ook een hele goede camera.
Of een andere optie is de Asus Zenfone 5, ook een prima toestel.

ZTE heeft geen dual sim. De asus heb ik wel op me lijstje staan, maar dan vooral omdat ie in nederland te koop is. Maar hij is wel weer boven me budget.

Wat betreft de batterij neig ik daarom meer naar de Elephone. Wat je gezien hebt van hun in het verleden. Hoe was de software eerder?

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:01

_SnowBall schreef:
Hoi wie kan mij helpen?
* Touchscreen
* 5/4 inch ( groot dus )
* Max 200,-
Iemand tips?

Wiko!
Ik heb de rainbow die is 150 euro en bevalt super! Hij is ook nog eens in alle kleuren van de regenboog te krijgen en voldoet aan al je eisenn!

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:19

yellowtje8 schreef:
_SnowBall schreef:
Hoi wie kan mij helpen?
* Touchscreen
* 5/4 inch ( groot dus )
* Max 200,-
Iemand tips?

Wiko!
Ik heb de rainbow die is 150 euro en bevalt super! Hij is ook nog eens in alle kleuren van de regenboog te krijgen en voldoet aan al je eisenn!

Dankje! Die viel mij ook al op, kan je er iets meer over vertellen hoe die bij jou beviel? Ik heb namelijk afgelopen 2x mis telefoons gekocht wil dus deze keer wel een goede :D

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:14

yellowtje8 schreef:
_SnowBall schreef:

Wiko!

Dankje! Die viel mij ook al op, kan je er iets meer over vertellen hoe die bij jou beviel? Ik heb namelijk afgelopen 2x mis telefoons gekocht wil dus deze keer wel een goede :D

Hij bevalt mij echt super!
Ik heb hem nu sinds augustus en hij is nog steeds heel snel!
Er zit een goede camera op en ook de frontcamera werkt goed.
Het geheugen van de telefoon zelf is ook heel groot! En wat ik heel handig vind is dat er een optie is waarbij je kan kiezen of de telefoon of je sd kaart de standaard opslag plaats wordt voor alles wat je download.
En hij is natuurlijk groot! Hij ziet er ook heel chic uit met een matte achterkant. Ik hem hem dus in de kleur turquoise. Die is heel mooi. Maar een vriendin van mij heeft hem in het paars die is ook heel gaaf! Mijn broertje heeft gewoon de zwarte is die ziet er ook gewoon mooi uit. En hij is natuurlijk ook niet duur. Bij de kijkshop heb je hem nou voor 125 euro.
Kortom het is echt een aanrader!

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:21

Ja ik zag het bij de kijkshop! Waar heb jij hem gekocht? En dan ook in de kleur turquoise. In de winkel zelf of ergens anders? Zijn er leuke hoesjes? Ja sorry ik weet het ik vraag heeeel veeel! Sorry! :=

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:12

_SnowBall schreef:
Ja ik zag het bij de kijkshop! Waar heb jij hem gekocht? En dan ook in de kleur turquoise. In de winkel zelf of ergens anders? Zijn er leuke hoesjes? Ja sorry ik weet het ik vraag heeeel veeel! Sorry! :=

Ik heb hem gekocht bij art&craft.be want in augustus waren ze nog niet in nl te krijgen. Maar mijn broertje heeft hem laatst bij de kijkshop gekocht. Op ebay hebben ze heel veel hoesjes omdat ze in zuid europa heel erg populair zijn. Ik heb inmiddels al 5 hoesjes.