Zo wat gaat het topic hard
Wat een prijzen komen er voorbij voor badkamers!
Mijn badkamer bestaat vooral uit uitverkoop-spul

Ik kon destijds een hoekbad kopen met 50% korting, en het badmeubel ook volgens mij.. De douchekolom komt van VidaXL, pas geleden vervangen.. Ik gok dat onze badkamer in totaal een paar duizend euro heeft gekost. Wel alles zelf verbouwd, dat scheelt.
Wat is dat roken duur zeg

€300 per maand, dat is gewoon €36.000 als je dat 10 jaar bij elkaar zou sparen, daar kun je een superluxe nieuwe auto van kopen
Een extra vriezer is echt super handig

We hebben in de keuken een Amerikaanse koelkast met vriezer, maar in de kelder nog een vrieskist, en daar ben ik echt zó blij mee! In de zomer ligt die vol met groente uit de moestuin, en 's winters sla ik vleesvervangers in met de 1 euro acties.
idinn, wat leuk, een workshop fermenteren
Gaaf dat je azijnmoeders hebt gekregen! Ik heb een paar jaar geleden een grote pot met oude wijn en een scheut azijn in de kelder gezet om te laten fermenteren in de hoop dat er zelf een azijnmoeder op zou komen, maar dat is nooit gelukt helaas.
Vorig jaar heb ik mijn grote weck ketel verkocht, ik maakte nooit zo'n grote hoeveelheden tegelijk in, maar gebruik nog regelmatig mijn soepketel om te wecken. Vorig jaar heb ik veel krielaardappeltjes geweckt, dat is super handig om op voorraad te hebben!
En wat gaaf, caravans pimpen

Als wij geen boot zouden hebben dan stond er gegarandeerd een caravan op de oprit

Lijkt me heerlijk!
Wij kunnen helaas niet achter blijven met grote uitgaves, dus ook hier een hap uit de spaarpot. We zijn al een tijdje op zoek naar een elektrische auto, en vrijdag ochtend zag ik er ineens een voorbij komen. Meteen gebeld, met het idee van we gaan vanmiddag even kijken en wie weet kunnen we hem volgende week dan ophalen als het wat is.. En vrijdagavond reden we al met de nieuwe auto naar huis

Bizar hoe snel dat tegenwoordig gaat he.. Geld overmaken, tenaamstelling, verzekering afsluiten, kan schijnbaar allemaal direct online worden geregeld!
Even €14.000 lichter, maar wel super blij ermee
[ [url=m/Ig03y8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog geen 20.000km gelopen, 4 jaar oud en lekker luxe uitgerust met achteruitrij camera enz.
We krijgen €2000 subsidie terug, €7000 voor onze oude auto's, dus moeten we nog €5000 bijleggen.
De bedragen voor een volle accu zijn echt lachwekkend

€9 voor 300 km range in de zomer (en nog goedkoper als we via de zonnepanelen laden). Dus we hebben de auto echt snel terugverdiend, in 2 jaar tijd hebben we uitgerekend.