Een baby monstera, ze krijgen later pas gaten. Epipremnum zou nog een aureum kunnen zijn inderdaad, zo'n plantennerd ben ik nog niet zoals je merkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Dat is een goede, dat wist ik niet (het wachten). Bedankt!
Nee, er staat helemaal niks op het potje helaas.
_San87_ schreef:Mijn Diefje staat in indirect (zon)licht op het oosten en doet het heel goed. Misschien ook op het oosten proberen?
xIrlijn schreef:_San87_ schreef:Mijn Diefje staat in indirect (zon)licht op het oosten en doet het heel goed. Misschien ook op het oosten proberen?
Oh, goed dat je het zegt!
Ik wil dus eigenlijk dat hij went aan veel zonlicht, want ik vind hem erg mooi en wil hem meenemen naar mijn zonovergoten studentenkamer. Maar als hij niet snel bijtrekt krijgt hij een herstelkuur op het oosten
xIrlijn schreef:Wat een prachtige box ook weer _Christina! Ik heb veel dezelfde planten gekregen en had ook op basis van internet (plantje123) een verdeling gemaakt in kamer op het noorden en zuiden. Staat op pagina 198 onderaan
![]()
Na drie dagen piept alleen de Dieffenbachia. Die heb ik in indirect zonlicht op het zuiden staan, maar zijn blaadjes verleppen. Weet niet of het door de verhuizing an sich komt of door te veel zonlicht. Wil je laten weten waar jij hem zet en hoe hij het bij jou over een aantal dagen doet?