Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slmt9 schreef:Maar wat verstaan jullie onder veel verstoken?
Als ik even kijk naar een dag boven nul vorige week, dan zit ik op 3-3,5 kuub. Gister en vandaag op 5,5-6 kuub.
Dat is dus met de cv op 60 graden.
Slmt9 schreef:Maar wat verstaan jullie onder veel verstoken?
Als ik even kijk naar een dag boven nul vorige week, dan zit ik op 3-3,5 kuub. Gister en vandaag op 5,5-6 kuub.
Dat is dus met de cv op 60 graden.
sabine1979 schreef:Ik was straks mijn verbruik aan het bekijken.
Veel te veel gasverbruik deze maand. Gister was ik werken, heeft de verwarming niet aangestaan, heb ik 7 kuub verbruikt, zit nu op dec al op 61 kuub, ik verbruik heel weinig, dus iets is er niet goed. Mijn oude ketel verbruikte nog minder. Monteur heb ik gebeld, die zei ook al, dat kan nooit. Heb wat opdrachten gekregen om te checken als ik vanavond thuis kom.
Pinacolada schreef:Ik vind het wel frustrerend, ben met die koude nachten gewoon al bijna 10 euro per nacht kwijt om de huiskamer op 15 te houden. S morgens vroeg gaat de houtkachel weer aan en rest van het huis is gewoon koud.
karrij schreef:Pinacolada schreef:Ik vind het wel frustrerend, ben met die koude nachten gewoon al bijna 10 euro per nacht kwijt om de huiskamer op 15 te houden. S morgens vroeg gaat de houtkachel weer aan en rest van het huis is gewoon koud.
Het is echt verschrikkelijk toch, vanmorgen inderdaad even de gaskachel aan en paar minuutjes douchen ,ketsjing €5,10 aan stookkosten.
Gelukkig volgende week weer boven 0 graden,ook in de nacht