Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Verder zijn we nog druk met de verhuurder die een heleboel loze beloftes heeft gedaan, of de makelaar zonder dat zij het weten. In ieder geval, we hebben geen poot om op te staan en er komt geen tegemoetkoming. Zijn ook over veel dingen niet eerlijk. Ik ben ergens nog blij dat we straks niet meer met ze te maken heb
Mri schreef:Hier is de bezichtiging geannuleerd.
De kijkers zijn door de straat gereden en het huis blijkt niet het type huis te zijn wat ze zoeken.
Dan denk ik: huh? De foto's zijn duidelijk, en men kijkt toch ook naar google maps/streetview?
Maar het zal vast. Of er is een andere reden die ze niet willen/durven zeggen
De kijkers zijn door de straat gereden en het huis blijkt niet het type huis te zijn wat ze zoeken.
Dan denk ik: huh? De foto's zijn duidelijk, en men kijkt toch ook naar google maps/streetview?
Hutcherson schreef:Las laatst iets dat er weer iets failliet was. Zou daardoor die prijs zo kelderen?
MarjanB schreef:Denk vooral door hogere rentes in combinatie met hoge energieprijzen. Daarbij willen ze nu iets gaan doen dat je verplicht wordt om na aankoop van een huis de boel moet isoleren. Heel veel mensen zien dat gewoon niet zitten. In de hogere prijsklasse de k je vooral aan grotere vrijstaande huizen. Daar isolatie aanbrengen is wel andere koek dan bij een tussenwoning.
_San87_ schreef:Misschien een reactie op de 'bankencrisis' in de USA.