Ik koop in mijn nieuwe appartement ook een nieuwe grotere vriezer. Altijd handig voor TGTG.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diesel staat hier nog 1,66 gemiddeld als ik het goed heb. Ik heb stiekem spijt dat ik tijdens de Lockdown geen gigantische tank heb volgegooid. Doordat alles hier stil lag stond de diesel toen op 90cent/liter
Daar had ik met alle liefde een mazouttank/stookolietank bomvol voor gepompt eerlijk gezegd.
was ook wel heel grondig en enorm nodig. Oud huis. Muren bagger, vloeren bagger, leidingen verleggen, nieuwe afzuiginstallatie etc.
maar we roken dan weer niet, dat scheelt
)?
en twee plafonds die er niet meer uitzagen toen de rest zo netjes was...).
[/quotePSvanLot schreef:Badkamer 2 jaar geleden verbouwd. Rond de 10k kwijt. Kleine badkamer en het door bekende laten doen.
Eind april begint hier de aanbouw van de woonkeuken. Kosten ongeveer 100k…
Prairy schreef:Ons komende grote project is een oude Kip K550 caravan opknappen, hij is al helemaal leeg gehaald door de vorige eigenaren, moet nu weer opgebouwd worden. Ik hoop onder de 10k uit te komen.
dus altijd volle pot helaas. Chubby schreef:Prairy schreef:Ons komende grote project is een oude Kip K550 caravan opknappen, hij is al helemaal leeg gehaald door de vorige eigenaren, moet nu weer opgebouwd worden. Ik hoop onder de 10k uit te komen.
Ow leuk! Ik ga de mijne dit voorjaar pimpen. De basis is heel degelijk, dus alleen maar stofferen, behangen en verven binnen en buiten. De gasslangen en nieuwe koudwatervoorziening zijn al gedaan en de bandjes zijn van ‘19. De huidige voortent en luifel wil ik verkopen en ik heb mn zinnen gezet op een luifel van caravanoldies

Ik kon destijds een hoekbad kopen met 50% korting, en het badmeubel ook volgens mij.. De douchekolom komt van VidaXL, pas geleden vervangen.. Ik gok dat onze badkamer in totaal een paar duizend euro heeft gekost. Wel alles zelf verbouwd, dat scheelt.
€300 per maand, dat is gewoon €36.000 als je dat 10 jaar bij elkaar zou sparen, daar kun je een superluxe nieuwe auto van kopen
We hebben in de keuken een Amerikaanse koelkast met vriezer, maar in de kelder nog een vrieskist, en daar ben ik echt zó blij mee! In de zomer ligt die vol met groente uit de moestuin, en 's winters sla ik vleesvervangers in met de 1 euro acties.
Als wij geen boot zouden hebben dan stond er gegarandeerd een caravan op de oprit
Lijkt me heerlijk!
Bizar hoe snel dat tegenwoordig gaat he.. Geld overmaken, tenaamstelling, verzekering afsluiten, kan schijnbaar allemaal direct online worden geregeld!

€9 voor 300 km range in de zomer (en nog goedkoper als we via de zonnepanelen laden). Dus we hebben de auto echt snel terugverdiend, in 2 jaar tijd hebben we uitgerekend.