Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Narya schreef:Balen Chantal! Weet je hoeveel het winnende bod eroverheen was?
Morris, waar heb jij jouw appartement gekocht? Beetje gewilde omgeving ook?
Wat goed Eskimo, gefeliciteerd met je aankoop!! Jij gaat ons straks ook weer meteen verlaten, begrijp ik?![]()
Ik heb net mijn eerste bezichtiging gehad.. begon al goed, makelaar was mij gewoon vergeten.. en toen kreeg ik nog even 5 minuutjes om even snel rond te kijken en moest ze wegHoe lang duren jullie bezichtigingen normaal? Hier kwam er elke 10 minuten wel een nieuw stel, op basis daarvan kun je toch nauwelijks iets beslissen denk ik dan..
Liex schreef:Wij hebben bij de bezichtigingen ook 30 tot 45 minuten de tijd gekregen zodat je op je gemakje een paar rondjes kunt lopen en een gevoel kunt krijgen bij het huis
Zometeen komt de fotograaf voor ons huis... het is nog nooit zo opgeruimd en schoon geweesthij heeft 2 uur en een kwartier ingepland... voor een dubbele bovenwoning... dan moeten het wel mooie foto’s worden
Amyyy schreef:Ik kreeg inderdaad maar 10 minuten voor de bezichtiging van mijn huidige huis. Echt een hork van een makelaar, die heeft z'n centen handig verdiend. Want het verkocht toch wel, dik boven de vraagprijs. Hij zei letterlijk 'loop maar rond en als je iets wil weten vraag maar', terwijl hij een een hoekje op zn telefoon bezig was. En dan gewoon bijna niks kunnen beantwoorden, omdat hij er eigenlijk helemaal niks van wist. Echt zó klaar was ik met het makelaarskantoor. Ook bij de oplevering 'hier, sleutel, doei'. Terwijl de verkoper helemaal een fles champagne etc kreeg.
ZO gaan gelukkig niet alle bezichtigingen hoor, bij een ander huis kreeg ik wel een uitleg, mega veel toelichting, ik mocht even gaan zitten, mocht nog een 2e keer gaan kijken etc.