Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Nog wel radiatoren IMD? Want anders worden het een frisse 6 weken denk ik.... Of wonen jullie er nog niet?
Denise_Storm schreef:Phylos schreef:Zouden jullie met mij mee willen denken.
Ik overweeg toch een vloerkleed aan te schaffen. Ik weet alleen totaal niet wat:
Rond of rechthoekig
Hoe groot
Welke kleur (zelf neig ik naar (licht)bruin maar misschien saai met de vloer
Wel/geen print
Ik wil wel het liefst laagpolig
Tips en voorbeelden welkom. Liefst van winkels waar je heen kan om te voelen/bekijken
Het zijn niet de meest recente foto's maar kleuren en meubels zijn nog hetzelfde
[ [url=m/zT7kwq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n0oCKU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien het crème/witkleurige kleed met ruiten van de Karwei? Denk dat het lichte wel mooi matcht bij jullie spullen.
Dit kleed, maar dan in het wit?:
[ [url=m/7u11YS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shanna schreef:Warmtepomp klinkt leuk, maar als je buren een warmtepomp hebben heb jij er al niks meer aan. Dat trekt voor 1 huis zoveel warmte uit de grond dat de huizen er omheen geen warmte meer kunnen krijgen. Dan zou een zonneboiler of iets dergelijks nog een betere keuze zijn.
Wij koken elektrisch, maar hebben vorig jaar toch de CV laten vervangen voor een een nieuwe. Laat ze eerst de techniek maar door ontwikkelen en goedkoper maken.
mariekeoo schreef:[ [url=m/svJ9Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een zwarte kast like this. Wil hem graag deze kleur hebben. Met wat voor verf kan ik de kast het beste schilderen ?
Janine1990 schreef:mariekeoo schreef:[ [url=m/svJ9Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een zwarte kast like this. Wil hem graag deze kleur hebben. Met wat voor verf kan ik de kast het beste schilderen ?
Krijtverf en dan vernis erover.
Krijg je een beetje deze look:
[ [url=m/mHUkD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En redelijk krasbestendig.
Voor Krijtverf is het meestal voldoende om goed te ontvetten.
noviceh schreef:Janine, bij een beach thema passen imo pasteltinten en natureltinten beter. Er bestaan meer lichte kleuren dan enkel witIk zie nu geen overeenkomsten tussen de kamer en de voorbeeldfoto. Dus ik zou zeggen: schilderen! Of je moet echt de nautische kant op willen?