superpony schreef:@quad, mijn moeder heeft een smart tv en kan met haar S4 mini gewoon op het scherm komen met screen mirroring.
Mijn man en ik hebben ook een S4 mini en wilde bij haar met screen mirroring foto's laten zien en dan valt onze telefoon uit. Hij start als het ware opnieuw op. Je ziet op de tv wel een reactie dat hij gaat laden, maar daarna valt je telefoon uit.
Wij hebben daar gewoon wifi, dus geen idee waarom die van ons steeds uitvallen? is het een defect? Mijn moeder doet verder weinig met haar telefoon, maar is wel ietsje ouder.
Het zou in principe niets uit moeten maken, als het toestel screen mirroring ondersteund dan hoort het te werken. Het is niet zo dat het enorm belastend is voor je telefoon.
Er kan wel 1 toestel tegelijk verbonden zijn met de TV dus let daar wel even op.
Om te controleren of het aan je telefoon ligt, probeer dan eerst een fabrieksherstel, vaak kan het aan een instelling liggen en dan is een fabrieksherstel het makkelijkste, je raakt wel al je instellingen en geïnstalleerde apps kwijt, dus maak een backup!
hielkebro schreef:hallo,
sorry dat ik ff kom binnenvallen, maar weet iemand toevallig ook hoe het kan dat het versturen van foto's op snapchat soms niet wil ? ik moet de app dan ff opnieuw downloaden en dan doet ie het weer.
vandaag alweer 5 keer opnieuw gedownload.
ligt het aan mn mobiel of aan de app zelf ?
Wat voor telefoon heb je, en is er aan je toestel ooit geknutseld op softwaregebied? Ook hier geldt, loop wat apps langs en verwijder de onnodige apps. Het kan zijn dat er een app aanwezig is die je camera opeist waardoor Snapchat het niet kan gebruiken. Mocht je direct wat rigoureuzer te werk willen gaan, kan je zoals hierboven ook geadviseerd een fabrieksherstel gebruiken, te vinden onder instellingen. Let wel dat je een backup maakt van je data.
Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd quad!

Dankjewel!!
Ilona_Ubique schreef:Gefeliciteerd Quad

Dankjewel!!
XiiaaooNaa schreef:Quad schreef:Bedankt.
Wees er snel bij, invite is nog 48 uur geldig.
En je hebt wel een geldig PayPal account nodig om te kunnen bestellen.
Hou ze dan maar niet vast voor me

Je krijgt vaker invites toch?

Ligt eraan, niet altijd.. En anders zijn er op Twitter soms nog we invites te vinden etc. Sowieso geef ik de laatste publiekelijk weg vandaag of morgen. Dus van vasthouden is geen sprake.