Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gr_roos schreef:Goedemiddag,
Ik meld me ook even, ik lees al een tijdje mee, wilde me eigenlijk al eerder melden, maar het eerste appartement wat ik bezichtigd had werd het ook meteen en de financiering was binnen 2 weken rond en getekend. Ik zag op Move dat ik wel ruim boven het 1 na hoogste bod zat, maar als ik nu op de website van mijn hypotheekverstekker mijn gegevens invul kan ik €9000 minder lenen en is de rente ruim 0,6% hoger. Mijn hypotheek was 1/2 rond.
Ik heb ter inspitatieook bij Ikea voor een keuken gekeken, maar montagekosten stonden 2 weken terug op €2500
Mri schreef:Worden alle biedingen inzichtelijk via Move? Wist ik niet (heb ik mij niet in verdiept kan ik beter zeggen)
gr_roos schreef:Mri schreef:Worden alle biedingen inzichtelijk via Move? Wist ik niet (heb ik mij niet in verdiept kan ik beter zeggen)
Ik begreep van de makelaar dat het per 1 januari verplicht is. Je krijgt de biedingen te zien als het huis gepasseerd is bij de notaris en als je een bod hebt gedaan. Doe je geen bod dan zie je ook niets.
Daihyo schreef:Fijn Mri!
Wij zijn net naar Ikea geweest
Nog niet gekocht hoor. Maar dit moet ‘m worden.
[ [url=m/sXlRL7.jpg]Afbeelding[/url] ]