Narya schreef:Goede punten idd! Voor mijzelf vind ik het inderdaad niet persé een probleem, ik woon er nu ten slotte ook prima, ken de straat en de mensen etc.. het is meer dat ik mij een beetje zorgen maak of een huis in zo'n buurt later nog een beetje verkoopbaar is, of niet veel mensen zich zullen laten afschrikken door het labeltje 'afvoerputje van DH', zeg maarDat kan een voordeel zijn als je nu koopt, maar kan later ook tegen je werken natuurlijk..
Mag ik vragen welke buurt dit is? Evt ook per pb
Dat kan een voordeel zijn als je nu koopt, maar kan later ook tegen je werken natuurlijk..
.
We liepen al 2 jaar met dit huis in ons hoofd en hoopten dat het ooit te koop kwam. Bij ieder ander huis wat we bezichtigden kregen we het gevoel dat het niet aan dit huis kon tippen. Geen kans dat we het weer verkopen!
. Vandaag werden de foto's voor Funda gemaakt, dus ik was afgelopen vrijdag met mijn moeder aan de voorkant van het huis de ramen aan het wassen. Toen kwam de moeder van een klasgenootje van onze dochter voorbijgelopen. Ik zei dat we bezig waren het huis verkoopklaar te maken.
. Wij hebben vandaag akkoord gegeven voor de voorlopige koopakte, dus nu wachten we nog op het akkoord van de verkopers. Zodra zij er akkoord mee gaan mogen we gaan tekenen... Kan niet wachten! Ben nu nog veel te bang dat de verkopers wellicht zich toch nog bedenken...