Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Oh handig dus als je maar 1 stuk fruit ziet wat niet kan krijg je dat?
Moet namelijk effe gauw naar de jumbo
Alwiene schreef:takkie_muis schreef:Oh handig dus als je maar 1 stuk fruit ziet wat niet kan krijg je dat?
Moet namelijk effe gauw naar de jumbo
Als je 1 stuk groente of fruit ziet wat rot is met schimmel ofzo, dan moet je ff naar iemand van de groente gaan en zeggen dat dit niet vers is en dat je denkt dat je graag een groentetas zou krijgen daarom. Wat je precies krijgt verschilt dus heel erg
opisop_shop schreef:gaan jullie meteen sochtends de winkel in om de tht-producten te vinden?
Annemiek80 schreef:misschien een stomme vraag, maar heb geen jumbo in de buurt dus ook geen ervaring mee...
doet de jumbo gewoonweg niet aan afprijzen van producten die op of tegen de datum zijn of glippen er nu zovaak dingen doorheen?
want het laatste vind ik nu eigenlijk ook weer niet zo'n beste als uitstraling van de winkel zijnde, als klant is het fijn dat je het gratis krijgt natuurlijk maar zovaak dingen over de datum in het schap?![]()
normaal gesproken lette ik er niet zo op, kwam altijd aan het einde van de middag meestal, maar was laatst een keer redelijk vroeg 's morgens en toen had de dirk dus opeens zoveel meer vlees afgeprijst staan, dus toen heb ik het nagevraagd, nu zal ik inderdaad als ik weet dat ik weer wat aanvulling van mijn vriezer kan gebruiken vroeg in de ochtend gaan... maar ik sta niet voor openingstijd al voor de deur lol