Hij vloog er toen straks bij mij uit Ik meteen de internetstekker d'r uitgegooit (hij wil het wel 'ns vaker doen ), maarja, dat hielp niet Dus nu maar af wachten
Mensen die op msn zitten, meld je maar niet af want dan kom je er niet meer op
Gemerkt , gelukkig heb ik twee msn's en is de ene nog aan . Alleen is de msn waar mijn date voor vanavond op zit uit
Nog iets , ik heb de laatste tijd dat ik geen gesprekken kan ontvangen . En ook niet tegen andere mensen kan praten . Dan kom ik online , vind ik het al raar dat niemand tegen me praat . Praat ik tegen andere krijg ik geen reactie .. ga ik offline en ik krijg ik van iedereen die tegen me heb gepraat de melding : Het gesprek met die en die kon niet worden voorgebracht of whatever .
Andere krijgen bij mij de rode tekst met ' kon niet worden gezegt of zoiets tegen de geadresseerde ' .
Ook heb ik dat me enter het soms niet doet op msn , overal maar niet op msn . Dan moet ik dus telkens met mijn muis op verzenden drukken . Dan moet ik weer offline , weer online en dan doet hij het eindelijk maar dan heb ik weer kans dat het probleem dat ik tegen niemand kan praten krijg .
Echt een drama , en dat voor mij ? Ik kan niet zonder msn ...
Ik krijg trouwens ook dan soms een melding over een fout als ik online kom . Als ik een screendinges kan maken dan laat ik het wel zien .