Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unfaithful schreef:Inderdaad een nanoIk heb aan 2 GB genoeg en natuurlijk met een roze hoesje eromheen
_Rianne_ schreef:Unfaithful schreef:Inderdaad een nanoIk heb aan 2 GB genoeg en natuurlijk met een roze hoesje eromheen
hoeveel liedjes enzo kunnnen daarop?
skara schreef:Op de pc van mijn broer gaat het wel (dat is wel een imac).
Hij doet dat door zijn Ipod te openen zoals een extern harde schijf en dan de mappen naar zijn pc kopiëren.
skara schreef:Falona je kan idd geen nummers van je Ipod naar je pc zetten, heel lastig.
Je kan hier wel iets voor downloaden (een soort crack ofzoiets).
Op de pc van mijn broer gaat het wel (dat is wel een imac).
Hij doet dat door zijn Ipod te openen zoals een extern harde schijf en dan de mappen naar zijn pc kopiëren.
whisperramse schreef:Wanneer ik mijn zus haar I-pod aansluit zou dus Itunes moeten openen en links zou er dus moeten staan; Ipod van Latoya.
Nou bij mij gebeurt er dus niks van beide, heb Itunes al verwijderd en terug geïnstalleerd maar nog steeds noppes
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Falona schreef:En als ik geen afspeellijsten op mijn iPod heb staan en alleen losse nummers?
Wanneer ik via iTunes in mijn iPod ga kan ik wel alle nummers selecteren en kopiëren kiezen, maar ik kan nergens de optie plakken of kopiëren naar oid vinden.