Prima stad

Daten doe ik niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Foaly schreef:Klopt, als je alleen bent wordt je echt genaaid en niet op de leuke manier
Single tax
Hier is de afvalstoffenheffing bijvoorbeeld voor 1 persoon 190,83 en meerpersoons 264,77.
Gitana schreef:sowieso is het delen van de huur en de energierekening al een heel grote post, wat veel geld scheelt
Foaly schreef:fohadie schreef:En qua eten: groot verpakkingen zijn bijna altijd voordeliger en je doet er met 1 persoon doorgaans langer mee. Hoeft dus niet perse duurder te zijn dan voor meer personen.
Moet je die grootverpakkingen wel op kunnen krijgen in je eentje
Eef_Bam schreef:Ik heb wel wat doms gedaan bedenk ik me. Gister 2 diepvriespizza's meegenomen voor 5 euro. Bedenk me nu dat we nog geen oven hebben in dit huis. Nieuwe keuken komt pas in december ..
Eef_Bam schreef:Ik heb wel wat doms gedaan bedenk ik me. Gister 2 diepvriespizza's meegenomen voor 5 euro. Bedenk me nu dat we nog geen oven hebben in dit huis. Nieuwe keuken komt pas in december ..
leeslampje schreef:Ik las iets over single tax (nooit gehoord, weer wat geleerd). Wel herkenbaar: de afvalstoffenheffing is hier E375 voor 1 persoon en E420 voor 2 personenJe doet er helaas niets aan.
BaileyMix schreef:Waar ik tegenaan loop is kosten van datenHoe doen jullie dat? Ik vind het wel zo normaal om dates om en om te betalen, maar bij dates komen toch wel kosten kijken. Ben niet het type dat als eerste date lekker gaat wandelen met zelfmeegebrachte bammetjes o.i.d. Het kost toch al hauw 50 euro per keer, en dan spreek ik meestal één keer per week af...