Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slmt9 schreef:Ik kom ook meelezen en soms reageren. Wij verwarmen dit jaar voor het eerst met airco ipv gas. Is even uitvogelen wat het beste werkt.
Afgelopen week voor het eerst aan want de temperatuur in huis was 17 graden.
Verder hebben wij in bed elektrische dekens op een smartstekker. Dan gaan ze maar een half uurtje aan. Ook beneden heb ik dit warmtekussen voor mezelf en twee voor onze seniorkat (mand boven en beneden). Ook weer op smartstekkers. Verbruikt allemaal weinig stroom. Oorspronkelijk gekocht voor chronisch pijn, maar met kou ook heerlijk:
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-perso ... 70QAvD_BwE
Verder slaap ik in een fleecehoeslaken en dekbedovertrek van de lidl, of flanel. Altijd in een warm bedje, heerlijk.
Goof schreef:Wendy15 schreef:Vinden jullie het lekker liggen op elektrische deken of gooien jullie m er na verwarmen weer uit? Ik voel die verwarmings draadjes zo erg als ik erop lig.
Je moet er ook niet direct op gaan liggen![]()
Ik heb er 2 lagen tussen en voel hem niet.
onpaard schreef:Wij krijgen met de airco alleen de huiskamer aangenaam. Maar als t echt koud is moet toch echt de cv aan. Heb jij een airco of meerdere?
Absolem schreef:MarlindeRooz schreef:Elektrische dekens zijn vanaf vandaag 30% korting bij de HEMA.
Heb er al een gescoord.
held
Morrie schreef:Is die fleecedeken van de HEMA? Ik kan hem online niet vinden. Dat zou ideaal zijn voor mijn super kouwelijke man