Ik vind het ook lastig hoor, maar blijkbaar vinden mensen het echt leuk om te doen dus ik probeer maar zo te denken dat ik hun er ook een plezier mee doe 
Veel plezier met OS.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het ook lastig hoor, maar blijkbaar vinden mensen het echt leuk om te doen dus ik probeer maar zo te denken dat ik hun er ook een plezier mee doe 
Prairy schreef:Jeetje Billy, zijn ze niet een 0 vergeten in de prijs?
Heb je een linkje voor me toevallig? Ben wel heel erg benieuwd namelijk.
maar je zit wel in de middle of nowhere en aan geld komen is erg moeilijk daar. Haar partner reist dus elke dag af naar vlaanderen voor werk en zit daarvoor heen en terug zo een 3 uur in de auto ..
). Nu vertelde hij dat hij elk jaar! nieuw karton legt voordat hij weer gaat mulchen. Ik was zo verbaasd. Dus mijn vraag is, doen jullie dat ook? Is dat echt nodig, want eerlijk gezegd voel ik daar nu niet zoveel voor.
. Gelukkig weet hij dat, dus dat wordt een extra etentje organiseren vanuit onze kant

Malenka schreef:Herkenbaar prairy. En prachtige plannen. Ik zou willen dat ik de vier hectare hierachter kon kopen. Maar daar willen ze een miljoen voor hebben geloof ik. Dat heb ik helaas niet op mijn bankrekening staan.
, kan je hem gelijk composteren op je land
)
beetje een luie start van het jaar haha.