Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ingedebruijn schreef:Denken jullie dat het al warm genoeg is om de plantjes vanuit het kleine bakje naar mijn kweekkas over te zetten? Zit natuurlijk wel een deksel op.
Chiren schreef:ingedebruijn schreef:Denken jullie dat het al warm genoeg is om de plantjes vanuit het kleine bakje naar mijn kweekkas over te zetten? Zit natuurlijk wel een deksel op.
Welke wil je overzetten? Ik ga een deel wel naar buiten doen vanmiddag, radijs red zich bijvoorbeeld prima. Het helpt ook dat de aarde in mijn kas al warm is.
moonsparkle schreef:Ben wel blij als het half mei isde vensterbank staat veel te vol, kan bijna de gordijnen niet meer open of dicht doen.
moonsparkle schreef:Het kan ook ineens heel snel gaan, ik bouw rekken op en nu zijn de peulen net aan het rek, maar binnen no time moet ik er een stuk opzetten. Ze kunnen wel 2 meter bereiken onder goede omstandigheden. Meestal hou ik mijn eigen lengte van 160 aan
2 meter
Heb er 6 plantjes van
ingedebruijn schreef:Caira schreef:[ [url=m/3dbUuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vent dreigt met een echtscheiding, maar ik vind het wel gezellig zo op het aanrecht...
Heb je hierna ook echt ruimte voor alles? Ik heb vanmorgen wat bakjes weggegooid waarvan ik nu toch al weet dat ik er geen plek voor heb. Verspilde moeite.

moonsparkle schreef:Het kan ook ineens heel snel gaan, ik bouw rekken op en nu zijn de peulen net aan het rek, maar binnen no time moet ik er een stuk opzetten. Ze kunnen wel 2 meter bereiken onder goede omstandigheden. Meestal hou ik mijn eigen lengte van 160 aan
moonsparkle schreef:Nu zo gauw niet maar het is best simpel, ik heb een stuk van ongeveer 90cm breed, dan knip ik kippengaas 90cm breed de hoogte laat ik zoals het is (denk 50cm?)dan rijg ik aan de allebei de buitenkanten een bamboe stok (groeit ook in m'n tuin) erdoorheen, dan sla ik ze de grond in en kan ik vanaf de bovenkant evt een nieuwe laag gaas erop rijgen. Kun je het je zo een beetje voorstellen?
xpvdpx schreef:moonsparkle schreef:Nu zo gauw niet maar het is best simpel, ik heb een stuk van ongeveer 90cm breed, dan knip ik kippengaas 90cm breed de hoogte laat ik zoals het is (denk 50cm?)dan rijg ik aan de allebei de buitenkanten een bamboe stok (groeit ook in m'n tuin) erdoorheen, dan sla ik ze de grond in en kan ik vanaf de bovenkant evt een nieuwe laag gaas erop rijgen. Kun je het je zo een beetje voorstellen?
Ongeveer, een foto heeft geen haast haha, mocht je eraan denken ben ik alsnog benieuwd !