Mooie lichtgrijze stof zo te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooie lichtgrijze stof zo te zien

we hebben waarschijnlijk wel een lamp gevonden voor boven de eettafel:

Queelens schreef:Ah, die ken ik inderdaad. Die is echt groot! ThanksZoiets inderdaad!
Culaccino: dit was eijerkamp in Zutphen. Leuke winkel hoor ze hebben veel moois en het is groot! Ook een online webshop maar wij wilden toch even fysiek shoppen. Je krijgt 1,5 uur de tijd dus dat was precies genoeg voor ons. Dan ben je er ook wel een beetje klaar mee haha.

. Toevallig had ik ook allebei die stoeltjes op het oog (wel andere winkel maar volgens mij is het allemaal hetzelfde) en de conclusie was dat ik nu nog steeds geen stoelen heb. Vond het echt voor geen meter zitten. Smaak verschilt natuurlijk, maar ik zou het wel even uitproberen
.
. Vind 'm (nog?) veel te hard zitten, dat was in de winkel dus echt niet zo en ik ben juist voor de zachtere kwaliteit zitting gegaan omdat de originele me veel te hard was. Ook heb ik jarenlang een hoekbank gehad die 2 meter mijn kamer in kwam (van 4 meter) en omdat het altijd vrij veel bank was, wilde ik nu juist geen hoekbank. Maar ik vind het maar hartstikke kaal
. Kleed komt gelukkig nog, die had een paar weken levertijd. Maar van mij mag-ie er morgen zijn haha. 

.elise21 schreef:Wat een leuk topic!
Ik ga binnenkort verhuizen dus kom straks graag eens kijken of jullie nog leuke tips of andere ideeën gaan hebben.
Op de muur van mijn slaapkamer wil ik graag een donkerblauwe kleur, maar vind het altijd lastig hoe dit op een muur gaat uitpakken. De vloer gaat er pas in nadat geverfd is, dus dat is extra lastig. Zijn er toevallig bokkers met een donkerblauwe kleur muur die een foto willen delen en weten welke verf het precies is?
Hij veranderd heel erg qua licht, de ene keer lijkt het feller dan de andere keer bv. Maar zelfs op een sombere, grijze dag is het een mooie kleur blauw, vind ik.