Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Als je je nieuwe auto meeneemt naar je werk kan er niemand meer parkeren
Hilary schreef:Ooooooh een F250 super dutyIk.ben.niet.jaloers.
superpony schreef:Ow, heerlijk. Pick up is gewoon ideaal.
Je moet met de volle trailer erachter inderdaad wel wat rekening houden met je paarden. Die staan nogal snel tegen de achterstang aan als je een poepie gas geeft
Het tanken is vreselijk. Ooit komt er misschien weer eentje, maar heb nu een USA Ford 4x4 slagje kleiner en die zuipt ook nog en dat vind ik echt vreselijk.
Heel veel veilige km's gewenst en mooie ritjes.
rocymax schreef:Ja, idd, je kan soms zo'n klik hebben met je hond, heerlijk toch!
TinkerTreas schreef:Haha, het is echt zo'n kleine pup in die auto![]()
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat hij niet op de achterbank past als hij groot is
BarbaraNova schreef:Gave bak Natas, van welk jaar is tie en is tie zeker op benzine? Welkom in de wereld van de volle tank en lege portomonnee. Drama, hier in de buurt pak ik toch vaak de suburban op gas omdat die nog niet zo geweldig rijdt zoals hij nu verhoogd is en met de grote sloffen.
Maaarrrr die is ook 4 x 4 en dat blijft toch wel een aantrekkelijk dingetje voor mij ook haha, vroeger veel 4 x4 gereden op de maasvlakte enz....echt zo gaaf.
Blij dat Splash weer beter gaat joh, t is altijd zon zorgen als ze wat hebben....
En wat groeit Brego toch hard zeg, wat weegt hij nu?
pien_2010 schreef:Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veelen vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.
_KiMbErLeY_ schreef:Gewoon lekker doen wat goed voelt Natasja!
Ik lees steeds in stilte mee!!
Libera schreef:Wij hebben een 350 van 2002, heb je de 7.3L dan? Die zijn zoveel beter dan de nieuwere motors die er nu in zitten!
En hele gave kleur!
superpony schreef:Die mag je in Nederland niet rijden op B schijnt.........
Zulke rare regels soms, want de grootste Crafter mag ik wel op B rijden.
superpony schreef:Libera schreef:Wij hebben een 350 van 2002, heb je de 7.3L dan? Die zijn zoveel beter dan de nieuwere motors die er nu in zitten!
En hele gave kleur!
Die mag je in Nederland niet rijden op B schijnt.........
Zulke rare regels soms, want de grootste Crafter mag ik wel op B rijden.