Cayenne schreef:Nou ja, ze zijn in ieder geval nog geinteresseerd! Misschien willen ze ook familie meenemen of iemand die er verstand van heeft om eventuele aandachtspunten na te kijken?
Kan dan toch als je de tweede keer komt kijken

nuscaniels schreef:Vanmiddag het tegenbod gedaan en begin avond te horen gekregen dat het geaccepteerd is![]()
![]()
Morgen hypotheekadviseur bellen en alles gaan regelen.
En notitie voor mezelf, geen onnodige dingen meer kopen. Alleen voor het huis ( blij dat ik mijn pizzaoven al heb gekocht)
@DanielleB en Evelien_vp, gefeliciteerd. Heerlijk gevoel is het.
Gefeliciteerd!!
Electra63 schreef:Ir1ne schreef:Onze kijkers van vandaag willen nog een derde keer komen bezichtigen....![]()
nou ja, beter dan slecht nieuws denk ik dan...
Wij zijn vorige week naar een woning wezen kijken. En morgen gaan we met een aannemer kijken; er moet nl. behoorlijk verbouwd worden en ik heb een prijsindicatie nodig.
Daarna zullen wij zeker nog 1 keer gaan kijken. Wij zijn beiden niet technisch en kunnen niet klussen, dus ik moet echt deskundigen meenemen.![]()
Wij willen zeker weten, dat we de juiste keuze maken; in ons geval zijn er geen andere gegadigden op dit moment, dus ik maak daarom geen haast.
Kruip weer onder mijn meeleessteen
Ik snap het ook wel hoor, maar dit keer komt er inderdaad familie mee. Verwacht dan nog een 4e keer, want dan zal er ook nog wel een aannemer mee moeten...
Ik ben meer van de korte klap, dus direct goed en geen langdradig gebeuren. Wil niet zeggen dat ik het niet snap, maar het duurt allemaal zo lang

superpony schreef:Tja, wel lastig, maar anders had je misschien 3 verschillende kijkers gehad.....
Toen mijn familie 2jr terug verkochten, wilden de kopers nog een paar keer komen kijken en meten. Tja.....Ze waren blij er vanaf te zijn en waren aardige mensen. Maar zelf zit ik er ook niet zo op te wachten.
Wij moeten echt eerst een huis hebben voor we kunnen verkopen. Nu kom ik een huis tegen wat eigenlijk direct beschikbaar is en mensen blijkbaar snel vanaf willen.....Zit een beetje tegen onze max van budget aan, dus even zien....... Normaal konden we overbruggen.
Er zijn bij ons al heel veel mensen geweest de laatste tijd, maar haken allemaal om redenen af die ik wat bijzonder vind.. maar he, wie ben ik

Ik heb het andersom, wij moeten echt eerst verkopen om te kunnen kopen.
Waar zit jij en waarom wil je verhuizen?
dat heb ik even gemist