Morgen werken we allebei aan boord, dus dan klap ik de tafel helemaal uit en kan ik aan de andere kant zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die kan ik overal mee naartoe nemen en vindt alles leuk, en valt ook snel in slaap zodra ze alles besnuffeld heeft.
Ook zelf naar binnen gaan lukt prima. Ik leg dan wel een plank neer halverwege de trap.

\

M_i_R schreef:Bij ons in de haven had je wel wat mensen die min of meer permanent op hun boot woonden maar dat waren toch vaak de ‘zwakkeren in de samenleving’ die anders volgens mij ook min of meer dakloos waren. Zaten lieve mensen bij maar na 1 gesprek was je vaak al wel duidelijk dat het mensen waren die er moeite mee hadden om mee te draaien in de maatschappij.
Heeft ook wel zo z’n voordelen, want mevrouw springt met gemak vanaf de steiger op de boot, ook al die een stuk hoger ligt met een halve meter water er tussen.. Ik heb dan zelf twee handen en een duwtje van Bart nodig
jesito schreef:Hey Annemiek, kwam toevallig je toppic tegen. Wat een klus zeg die boot. Wel super leuk dat jullie dit zo samen kunnen doen.
We hoeven ons voorlopig niet te vervelen inderdaad!
En dan kunnen we de voorhut ook alvast een beetje opknappen. Dat is de laatste plek waar het nog echt een puinzooi is
. 

En de vaat even afspoelen was ook een gedoe..