We wilden boven op het kantoor wat IKEA kastje neerzetten. Maar daar stond al een ietwat vreemde constructie. Geen flauw idee wat het ooit geweest is. Vriendlief haalde het houten blad er af en er kwam beton onderuit
Nou zijwandjes eruit dan kukelt het wel naar beneden.
Zou je denken
Wat het ooit geweest is … gewoon gewapend beton met hele mooie tegeltjes er achter
Maargoed. De IKEA kastjes kunnen er staan als er opgeruimd is
o een paar dagen niet online geweest ivm wintersport maar jemig wat een klus weer. Ik volg graag want sta voor dezelfde uitdagingen en ik vind het gewoon leuk
Ik heb de oude bielzen gebruikt langs de rand van mijn bak.
Wij hebben getwijfeld over de bielzen. Of we er niet bij zouden halen en alles met bielzen. Maar vond het voor ons stuk te grof.
Angela zou opzich gekund hebben. Alleen er zit geen aansluiting. Die zit op de badkamer en onder aan de trap.
Ik denk echt tv meubel? De telefoon en oude antenne zitten daar ook. Snap alleen de tegels niet. En het feit dat het gewapend beton was. Nondeju wat een karwei.
Er moet nog wat af gesmeerd worden en voor nu even tijdelijk 2 andere tapijt tegels er in
Maar het is schoon.
Bedoeling is dat er een wandje komt. En dat er laminaat komt te liggen over de hele verdieping. Maar voor nu wel fijn dat de kasten er kunnen staan en we wat orde in de chaos kunnen stellen.
Hier is helaas niet heel veel meer gebeurd. Althans geen goede dingen
De kast staat inmiddels wel. Maar nog geen foto van.
Niet heel veel kunnen doen. De jongste was doodziek dus dat was wel even pittig. Nu gelukkig weer helemaal beter. Gister nog met terugwerkende kracht haar 1e verjaardag gevierd want dat ging niet op de dag zelf
Spoiler:
Wel nog lekker bezig geweest met de oudste.
Fijn hulpje zo
En vandaag is de kerel weer verder gegaan aan de omheining. Ik denk dat het prachtig gaat worden
Wat groeien haar haartjes hard zeg . Heerlijk dat ze zo lekker helpt met de dieren thuis
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-24 10:27
Hier gaat het best goed!
Donderdag en gister wel nog koorts .. maar oortjes zijn oké. Wel wat dunne luiers. Maarja sprongetje, tandjes dat kan ook allemaal.
Hey zinzi leuk jij ook hier
Hier kwam wat tussendoor. De buren willen eigenlijk de conifeer inruilen voor een schutting. Wij niet , dus compromis een stuk er af. Nu was hij ook wel aan een snoei beurt toe hoor.
Start gemaakt.
En klaar. Oké nog wat bij scheren hier en daar. Oh en wat extra liefde heeft hij nodig. Zijn we ook mee bezig
Let niet op de rommel. Dat moet allemaal nog weg. En de omheining moet daar dus nog gezet worden. We hoeven ons niet te vervelen
Die ezel (Gina) is al ruim in de 30 . Helaas is ze sinds een aantal jaar alleen. Haar compagnon (Gipsy) is helaas op 37 jarige leeftijd overleden. Maar ze doet het super momenteel.
Hier is een van de 4 weides klaar. Dus in gebruik Er moeten nu nog wat palen voor de rest van de weides komen en 2 weides moeten door gezaaid worden. Maar hier hebben ze wel even aan te eten
Vrolijk de wei op . Meneer heeft enorm ingeleverd deze winter helaas. En dat terwijl de zomer zijn lastige seizoen is. Ik twijfel oprecht of we hem de zomer door krijgen. Maar we doen enorm ons best. Want ik wil hem absoluut niet kwijt.
Dan nog even met de kleinste de schaapjes gevoerd.
Die gaan gelukkig ook weer de goede kant op. Binnenkort maar scheren want ze hebben inmiddels toch al geen wol meer over
En dan denk je nog even een boodschap te gaan doen en kom je er in de buurtsuper achter dat de schapen bakken nog in de wagen staan
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-24 09:40
Hallo!!
Ik weet niet of hier nog volgens zijn. Maar ik denk dat wij het traagste verbouw topic van bokt hebben
Er is ook niet super veel gebeurt in de tussentijd. Ik heb echt geen flauw idee hoe werkende mensen met kinderen dit doen
We zijn vooral puin aan het ruimen. Pff wat een spullen hebben we verzameld zeg.. Tuin onderhoud, wat een werk en huis onderhoud.
We hadden een lek bij de overkapping. Dus dat moet ook nog gemaakt worden. Stenen uitgeslepen en nu moet er nieuw lood in komen en nieuwe stenen. Alles staat klaar en als het goed is wordt dat binnenkort gefixt zodat we dit jaar niet dagelijks hoeven dweilen bij regenval.
Maar wat een rommel zeg die isolatie korrels over plastic soep gesproken pff.
Dan wordt vandaag éindelijk de kamer van de jongste afgestuct. Man kwam er maar niet aan toe alles af te timmeren. Uiteindelijk was het 2 uur werk. Stucadoor geappt en die kwam meteen dezelfde avond kijken om 2 dagen later te beginnen…
Maargoed begin is weer gemaakt. Kan de jongste straks eindelijk naar haar eigen kamertje. Daar ben ik toch wel heel erg aan toe
Voortuin ook weer een stukje verder.
En afgelopen zomer vooral genoten van de tuin.
En ik was voornamelijk hier te vinden met de dames
Wat een prachtige tuin en wat ontzettend fijn dat de jongste bijna haar eigen kamertje krijgt. En ik herken het trage volledig. Wij komen ook tijd te kort hoor. Heerlijk stekkie hebben jullie.
Het verbouwen gaat dan met kleine stapjes, je achtertuin is wel echt al prachtig en lijkt goed af! Wat een fijn plekje voor je dames zo Mooi dat het kamertje van de kleinste nu ook opschiet. Met verbouwen ben je nooit klaar volgens mij... helmeaal als je het meeste zelf doet, naast banen en twee kinders. Respect hoor voor jullie!
Lief dat jullie het vragen. Mick gaat super eigenlijk. Zal niet zeggen dat hij de zomer fluitend doorgekomen is. Maar denk wel een van de beste zomers sinds zijn ziek zijn.
En Bo mocht weer even voor kinderpony spelen. Sommige schoolvriendinnetjes vinden het natuurlijk machtig interessant.
Bij ons goed Dochter gaat als een speer in de crossen met haar merrie Mijn lieve Judy is helaas overleden na complicaties van een operatie op 15 april Heb Spaanse merrie nu. Welke het goed doet . De pensionstal stopt ermee waar we stonden . En zijn vorige week verhuisd naar andere plek .
Wat fijn dat je paardjes het goed doen
xXutopiaXx
Geplaatst: 01-10-24 10:11
Saul schreef:
Maar ik denk dat wij het traagste verbouw topic van bokt hebben
Ik ding ook mee voor die prijs denk ik hoor! Maar soms is 't ook gewoon prima om even lekker te leven en te genieten van wat je tot nu toe al hebt opgebouwd!
Wel fijn dat de kleinste straks lekker naar d'r eigen kamer kan haha