Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilary schreef:Elke dag een stukje werkt prima, je bent idd vanzelf een keer aan het eind. Tenzij het braamstruiken zijn, dan kun je gelijk weer overnieuw beginnen
Het stond vast ergens, maar waar heb je de matten vandaan? En als ik zo vrij mag zijn: kost dat? Mag ook in pb
Maflinger_S schreef:Dat ziet er inderdaad uit als een fijne dag met een mooie mix van ontspanning en inspanning.
missfalki schreef:Heerlijk om zo 's ochtends je dag te beginnen![]()
en paardjes lijken al snel gewend![]()
bramen takken zijn ook geschikt voor paardjes![]()
alleen de doornloze zijn dan geschikter
Groet Karin.
Hilary schreef:Ah, dank je!
Voor mijn gevoel groeien braamstruiken altijdEen bosmaaier is wel handig
wij hebben er eentje, ik durf er alleen nog niet zo goed mee te werken. Laatste keer dar ik dat wel deed, was er een hovenier bij. 30 meter gemaaid, 3 dagen spierpijn
Nynkster schreef:Die matten zien er mooi uit! Ik denk dat zoiets ook wel wat voor mij iszijn ze lekker stroef (ook al het nat is)?
Maflinger_S schreef:Ziet er wel uit alsof het gaat werken: de stalgang als inloopstal gebruiken. Zeker nu die matten er liggen. Komt er dan nog een andere bodembedekker overheen?
-Namiro- schreef:Heb je dan geen afvoer nodig onder deze matten? Krijg je dan geen ophoping van urine tussen de matten en het beton?
Lieszje schreef:Fijn dat je paarden lekker aan huis staan
Echt gaaf dat jullie zo'n groot renovatie project aangegaan zijn.
Ik vind het al pittig wat er in mijn nieuwe koopwoning moet gebeuren en dat stelt met jullie woning niets voor
Ik blijf lekker volgen en ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden
missfalki schreef:Heerlijk om zo 's ochtends je dag te beginnen![]()
Groet Karin.
ikke schreef:missfalki schreef:Heerlijk om zo 's ochtends je dag te beginnen![]()
Groet Karin.
Nou, ik ken een paard dat daar heel anders over denkt.....![]()
Die snaaide nogal eens wat onderweg, totdat ie een keer een braam te pakken had. Dat had ie niet verwacht en hij wist niet wat ie ermee moest. Hij heeft 'm de rest van de rit dus maar heel stil in z'n mond gehouden en daarna nooit meer gesnaaid
Hilary schreef:Fijn dat het al zo snel goed gaat! Voor handschoenen die iets meer bestand zijn tegen doorns van de braam ga ik naar Van Cranenbroek, maar die zit niet bij jou in de buurt. Zal even kijken of ik soortgelijke kan vinden online.
Edit: deze, ongeveer https://www.werkhandschoenenconcurrent. ... -1735.html. Het leren gedeelte is een stuk dikker dan soortgelijke werkhandschoenen. Zo lang je met nog enigszins beleid de braamstruik beetpakt, komen de doorns er niet snel doorheen.
Mer1980 schreef:Oh wat super fijn dat ze al samen kunnenwat moet jou dat een heerlijk gevoel geven!
pmarena schreef:Oei, die stralen wel héél veel tevredenheid uit, mooi man![]()
Zijn die nu allebei van jullie, of waarom stonden ze voorheen niet samen dan....? Volgens mij heb ik dat gemist
Stalgang ziet er ook prima uit. Ik geloof dat ik direct de stallen open zou zetten. In de stalgang kunnen ze elkaar immers ook al klem zetten dus gevoelsmatig maakt dat weinig uit eigenlijk vind ik.
Die intens tevreden rode snoezepoes
DubbelDun schreef:Die matten zien er wel heel goed uit zo. Ben benieuwd of ze in gebruik ook blijven bevallen.
DubbelDun schreef:60 mtr is een behoorlijk stuk !! En bramenstruiken helpen zelfs goede dikke handschoenen niet voor
Blonde Vi weet zelfs haar buik te paneren ??
capopjekop schreef:Wat een heerlijke plek voor jullie, de hondjes en de paardjes. Die zijn helemaal happy.
Ik zou alleen kijken of je nog wat kun verharden onder de hooibak. Je hebt zo namelijk meer risico op zandkoliek.
Daphara schreef:Marlies, je moet (als je dat leuk vind natuurlijk) nog even je Dailey in je profiel zetten, ik zocht even naar wie nou wie was van de twee, maar kon alleen Vi in je profiel vinden. Daarmee kwam ik er trouwens ook wel uit hoor!