Oh al sinds ik zes ben wil ik heel graag door een wasstraat, maar het is er nog nooit van gekomen Wij wassen de auto eigenlijk ook nooit, alleen even afspoelen voor de APK
Anoniet
Geplaatst: 22-02-19 17:32
Hahaha wauw, je moet eens naar “ik heb nog nooit...” bij Radio 538 bellen!
Ik heb vandaag mijn auto door de wasstraat gegooid, gestofzuigd en helemaal gepoetst met cockpitspray van binnen. Toen zat ik er zo lekker in, heb ik die van m’n vriend ook van binnen gedaan Jemig joh, dat was lang geleden, m’n poetshandschoen was gitzwart!
ingaa
Geplaatst: 22-02-19 23:14
lifaya schreef:
Alfa Romeo! Vind het leuke auto’s maar dat kenteken vind ik altijd zo zonde...
Juist het a-symmetrische
Ik was mijn auto ook te weinig, en als ik het doe haal ik hem meestal door de wasstraat Mijn vriend deed de Alfa en nu de Mazda wel altijd met de hand ivm krassen. De auto uitzuigen heb ik nog niet gedaan sinds ik hem heb.
Mijn auto mág niet eens door de wasstraat. Dan gaat mn linnenkap er aan
Anoniem
Geplaatst: 23-02-19 06:46
[url][/url]Ik vind die kentekenplaat ook altijd zo lelijk haha, de BRZ heeft alleen achter een kentekenplaat, nog nooit aangehouden
Wij hebben zelf een hogedrukreiniger om de auto mee te wassen, heb altijd gehoord dat je krassen krijgt van de wasstraat ivm het vuil wat in die borstels achterblijft.
Zeker vette locatie! Ik zoek ook nog steeds naar een strand waar je met je auto op een verhard stuk mag rijden en met zonsondergang foto’s maken xD duin mag ook met zee op achtergrond
Cool he! Ik hou wel van zo'n locaties. Zaterdag naar een super grote verlaten militaire basis waar ik met de auto op mag met nog heel veel gebouwen wat er staan. Ohhh ik ben zo nieuwschierig
Thirza
Geplaatst: 06-03-19 17:27
Zo ben ik laatst bij de Bijlmerbajes geweest, as zondag ga ik weer en hoop ik wat verder naar binnen te kunnen met de auto en dan ga ik met de mijne.
Dit was met de auto van m’n vriend daar.
En met m’n eigen auto ben ik bij het roze kasteel van het land van ooit geweest. Ik had contact met de beheerder gehad en die heeft de poort open gemaakt voor me.