Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Wij hebben wel een koepel genomen in de badkamer terwijl we zelfs al een raampje hebben. Het wordt niet warmer dan elders, en hij kan ook open bij ons.
Geen lekkage tot nu toe. 1 keer maar toen hoosde het buiten en waren m vergeten dicht te doen, totdat de buurvrouw appte, volgens mij staat jullie koepel nog open
Edit; hij is 80x80 cm
jsofie schreef:Hoi!
Wij zijn onze nieuwe badkamer aan het uitzoeken. De wordt geplaatst in een lege kamer waar al afvoer en warm + koud water ligt.
[ [url=m/9bakax.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de tekening zoals het ongeveer gaat worden:
[ [url=m/fiU71V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B500SK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QV8x2a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tegels + kraankleur
[ [url=m/dyL5Hs.jpg]Afbeelding[/url] ]
De materiaalkosten komen uit op ongeveer €10 000.-. Ik ben nu in afwachting van de offerte voor het kosten van het plaatsen door de aannemer. We zullen de aannemer assisteren maar leidingen verleggen etc willen we hem wel laten doen. Daar wil je geen risico’s lopen.
Ik ben benieuwd naar jullie kosten hoor het plaatsen?
jsofie schreef:Daar hebben jullie zeker gelijk in en vind ik zelf ook een beetje. Maar ik wil perse het bad in het midden van het raam hebben. Dan blijft de loze muur gelijk rechts bij binnenkomst over. Die is nu helemaal leeg. Maar enkel een wc daar vind ik er ook zo gek uitzien?
Blue_flower schreef:jsofie schreef:Daar hebben jullie zeker gelijk in en vind ik zelf ook een beetje. Maar ik wil perse het bad in het midden van het raam hebben. Dan blijft de loze muur gelijk rechts bij binnenkomst over. Die is nu helemaal leeg. Maar enkel een wc daar vind ik er ook zo gek uitzien?
Waar kijk je op uit door het raam? Ga je echt in bad zitten om daar door heen te kijken?
Wastafel naar de lege muur, wc waar douche zit en dan de douche met glazen wand ipv in zo'n dicht hok?
Eulogy schreef:Ik vind het zo juist erg mooi eigenlijk, precies om de redenen die je aangeeft
Mijn badkamer wordt momenteel geplaatstIk was uiteindelijk rond de £2000 kwijt voor materiaal en £4250 voor het plaatsen. Ik woon dus in de UK dus misschien ligt het hier heel anders. En mijn badkamer is maar 4m2
We verblijven voor het gemak in de tussentijd maar even bij m'n schoonouders
Denise_Storm schreef:@jsofie: wastafel naar de lange lege muur en toilet op de plek van de wastafel? Zou hem dan persoonlijk niet tegen het muurtje doen van de douche, maar de vaste muur zegmaar. De bad zo voor het raam vind ik wel erg mooi inderdaad!
Eulogy schreef:Ik vind het zo juist erg mooi eigenlijk, precies om de redenen die je aangeeft
Kirstenn schreef:Mooi Elsea!
Onze badkamer zijn de materiaalkosten uitgekomen net iets onder de 9000 en werkloon op 4500 (waarvan een gedeelte zwart). Het stucwerk komt daar nog bij want dat is meegenomen in de kosten voor het hele huis.
jsofie mooie badkamer! Wij krijgen dezelfde kleur kranen. Ik snap wat er bedoeld wordt met het toilet, het is nu een beetje propperig terwijl je zo'n grote ruimte hebt! En ik mis wat kastruimte, maar dat is wellicht niet meegenomen in de tekening.
Siersma schreef:[ [url=m/3JYlMd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hwTGxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de stand na dag 1. Er zit geen vloer meer in, maar nu isolatie. Daar komt morgen nieuw beton op. Terwijl dat droogt gaat de instalateur verder met de keuken want die doen we ook gelijk aangezien die grenst aan de badkamer
Edit, de laatste oude tegels worden eruit gehaald als de vloer droog is
Balko schreef:Nu zie ik veel sunshowers, gebruiken jullie deze dagelijks?
Plukje schreef:Balko schreef:Nu zie ik veel sunshowers, gebruiken jullie deze dagelijks?
Ja, absoluut! Ik sla echt nooit een dag over. En ik heb hem nu al een jaar of 6. Ik vind het gewoon echt vervelend om op vakantie te gaan, want dan mis ik mijn sunshower. Ik gebruik eigenlijk alleen maar de infrarood en ik voel het echt aan mijn lijf als ik hem niet heb gebruikt.
Superpony schreef:Hoelang sta je eronder dan?
Ik blijf echt twijfelen. Ik wilde een infrarood sauna. Die zou ipv een bad komen. Nu toch twijfels, dus zou die apart komen te staan. Maar als ik naar een sunshower kijk, kan je die ook weglaten misschien. Ben alleen bang dat we er dan veel te lang onder blijven staan.
Plukje schreef:Balko schreef:Nu zie ik veel sunshowers, gebruiken jullie deze dagelijks?
Ja, absoluut! Ik sla echt nooit een dag over. En ik heb hem nu al een jaar of 6. Ik vind het gewoon echt vervelend om op vakantie te gaan, want dan mis ik mijn sunshower. Ik gebruik eigenlijk alleen maar de infrarood en ik voel het echt aan mijn lijf als ik hem niet heb gebruikt.