Vanochtend was het héél mooi! Niet koud, stralend blauwe lucht en een zonnetje. Dus wij te paard voor een lange buitenrit. Maar helaas, een nare ijsregen/hagel/sneeuwbui die maar niet over wilde gaan over ons heen gehad, KOUD
Ik heb net genoten van het weer buiten, 1,5 uur met scootmobiel op,pad met de hondjes. 4,5 km en nog een stukje te voet op losloopgebied. Eens een ander rondje dan normaal gemaakt. 3 graden maar goed ingepakt heerlijk gewoon
Wat was het fantastisch buiten!! Lekker fris en als je bezig bent heb je ook minder last van de temperatuur. Van mij mag het de rest van de winter zo blijven.
Lekker he vandaag bos in geweest geen blubber want alles bevroren. Nu houtkachel aan, meer mensen kennelijk hier in de buurt. Fikt er nu een ai
NatasjavE
Geplaatst: 06-02-18 20:27
Agossie schreef:
Wat was het fantastisch buiten!! Lekker fris en als je bezig bent heb je ook minder last van de temperatuur. Van mij mag het de rest van de winter zo blijven.
Van mij ook.
tine10
Geplaatst: 06-02-18 20:28
Agossie schreef:
Eens
NatasjavE
Geplaatst: 06-02-18 20:53
Het is nog ver weg...dus geen garantie...maar er komt wellicht nog wat winterweer aan.