Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Je kan een andere meelsoort proberen. Speltmeel bijvoorbeeld. Zelf gebruik ik kamut meel, dat heeft een wat noot-achtige smaak.
Hoeveel zout gebruik je per brood? Op 500 gram meel gebruik je meestal zo’n 10 tot 12 gram zout, niet alleen voor de smaak maar ook zodat de gist optimaal werkt en zodat je genoeg jodium binnen krijgt. Tegenwoordig kom je veel zoutarme recepten tegen, maar ik vind ze meestal smakeloos en met een slechte structuur.
MizzMontana schreef:Voor de mensen die bij AH boodschappen doen, hebben jullie de persoonlijke bonuskaart al geactiveerd? Ik heb het laatst gedaan en krijg nu elke week korting op zo’n 6 items die ik regelmatig koop. Dit is buiten de gewone aanbiedingen om. Laatst kreeg ik zelfs een gratis fles chaudfontaine! Altijd leuk die extra korting
DebGizmo schreef:Vandaag 50 euro gepind. Eerste dag ging goed, maar 60 cent uitgegeven![]()
Hier ook de persoonlijke bonuskaart geactiveerd, zitten soms leuke dingen tussen maar soms ook een tijdje niks.
Lor eet je altijd kant en klaar? Of is dat nu alleen vanwege de opname?
lor1_1984 schreef:DebGizmo schreef:Vandaag 50 euro gepind. Eerste dag ging goed, maar 60 cent uitgegeven![]()
Hier ook de persoonlijke bonuskaart geactiveerd, zitten soms leuke dingen tussen maar soms ook een tijdje niks.
Lor eet je altijd kant en klaar? Of is dat nu alleen vanwege de opname?
Meestal kook ik zelf, afgewisseld met zo nu en dan kant&klaar of iets anders makkelijks.
Maar nu ivm operatie even een weekje kant&klaar, hoef ik me ook even niet druk te maken om het koken terwijl ik me mss helemaal niet fit voel ofzo.