Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Overal kan je het treffen, dat blijkt nu ook wel....dit was ook niet voorzien, dus weglopen heeft geen zin.
Klopt, het is overal wel wat. Maar hier zou ik dus echt geen zin in hebben. En je kan bij de koop van een huis wel eerst inventariseren wat voor soort buren je hebt. Jonge kinderen of oude mensjes ofzo.
Maar inderdaad, ook buren kunnen verhuizen en dan kunnen er tokkies in komen.
?
we hebben nu net alles hier naar onze smaak gemaakt en zijn super blij met het huis. Alleen die rare buurman... heb vannacht heerlijk geslapen met een ander soort oordoppen in. Hoop dat dat blijft werken.
in het kleinere hoekje kan het net en het stuk naast de douche ook niet ivm de deur. Ons bed is gewoon te groot denk ik of de deur op de verkeerde plek.
rumay schreef:Als mijn buurman regelmatig in de avond na 22.00 -23.00 uur gaat boren dan laat ik echt wel weten dat dat niet oke is of moet ik dan maar gaan verhuizen of oordopjes indoen misschien beter otoplastieken met gehoorbeschermingskappen.
MarjanB schreef:@BloemBloem Ohh ja dat afval Haha t zou al lang weg moeten zijn maar t is nog steeds niet opgelost.. hoorden al verhalen van een rattenplaag daar in de buurt. Ben blij dat we daar niet meer zitten, vooral m'n vriend was de wanhoop nabij omdat ie dacht dat hij het nooit zou kunnen verkopen. Bleek dat de koopster niet eens uit het raam had gekeken
, zij zit nu net zoals jij ook een soortMarjanB schreef:Naar de andere slaapkamer is mogelijk maar bed onder het raam niet zit nog verwarming en dan kan de deur niet meer openin het kleinere hoekje kan het net en het stuk naast de douche ook niet ivm de deur. Ons bed is gewoon te groot denk ik of de deur op de verkeerde plek.
MarjanB schreef:@ Bloembloem, ze vond het wel makkelijk dat het onder het raam zat hoefde ze niet zo ver te lopen haha. Die maakte zich er weinig druk om.
.
MarjanB schreef:Nou ik ben er ondertussen achter wie eigenaar is.... heel fijn een beleggingsmaatschappij.
Alja schreef:MarjanB schreef:@ Bloembloem, ze vond het wel makkelijk dat het onder het raam zat hoefde ze niet zo ver te lopen haha. Die maakte zich er weinig druk om.
.
dit bedoel ik er maar mee te zeggen: miss maak jij je wel drukker om bepaalde dingen dan bepaalde mensen eerst het afval en nu deze " overlast"
probeer er niet naar te luisteren, het buiten te sluiten en zoek afleiding.
hoe meer je er naar luistert hoe meer je je gaat ergeren en hoe groter het probleem wordt....
hoelang duurt het in principe nog tot het te koud wordt in dat ding?
Shiloh schreef:MarjanB schreef:Nou ik ben er ondertussen achter wie eigenaar is.... heel fijn een beleggingsmaatschappij.
Niet toevallig dezelfde als die uit deze:
https://youtu.be/9zt32-KZ25Q
Want dan hoef je denk ik niet op medestand te rekenen.
Winged schreef:Ho maar.... De boel gaan verbouwen omdat buurman geen maat weet te houden? Die is gek.
bruintje123 schreef:Dat wilde ik net aangeven.
Als er ratten zitten is het niet dat ts zich wel eerder aanstelde.
Want zo word nu ook dat geluidsoverlast vertaald.
Die buurman hoort daar in de nacht gewoon niet in te badderen met een jacuzzi aan. Gewoon niet.
Mij verbaasd het dat er zoveel mensen zijn die dat oke vinden.
Ik wil bijna denken ze hebben nooit zulke buren gehad of ze zijn zelf zo asociaal.

heb je mn topic over het afval wel gezien? Denk niet dat dat aanstellen is? aangezien dat ons keukenraam was..en dit was na ophalen overige vuil zoals grofvuil en huisvuil dat buiten de containers lag. En dit was zo'n 5 dagen in de week zo

bruintje123 schreef:Als iemand eenmalig in de jacuzzie zit nee daar klaag je niet over, maar het gaat hier niet om eenmalig.
Overdag boren is jammer dan.
Maar dat je dan na 20 uur geen herrie meer maakt zodat die kleine kan slapen vind ik heel normaal.

Uit coulance zorgde we dat we rond die slaaptijd gingen lunchen.