Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Het ontwerp is inmiddels af en de afspraak voor het bestellen staat. Duurt nog wel drie weken, ikea zat alle zaterdag al vol. Op zich een goed teken, als ikea echt bagger kwaliteit zo zijn, zou het niet zo druk zijn.
We hebben wel gekozen voor een boretti fornuis om de landelijke sfeer te creeren.
Op marktplaats een prachtig fornuis gevonden, dat keurig nu staat te wachten op geplaatst te worden.
Nathazzz schreef:Zo zou onze keuken er uit komen te zien.
[ [url=m/1sHWAA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of je nu al zou kunnen bestellen en dan leveren eind december? Of zouden ze dan toch zsm uit willen leveren?
Nathazzz schreef:Zwaai, ook wij hebben ons oog laten vallen op een Ikea keuken, de Kungsbacka.
Hoelang van te voren hebben jullie de bestelling geplaatst? Wij zijn van plan 1e week van Januari te starten.
Nathazzz schreef:Sinds vandaag ook een Ikea keuken. De Kungsbacka.
[ [url=m/GaNK26.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PSHi0p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1XNltl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Margee schreef:Ik heb ooit eens gelezen dat Ikea de meeste keukens verkoopt! Kwaliteit en garantie is prima, zeker als ik familie hoor die andere keukens hebben.
Wat ik wel heel jammer vind, is dat ze geen oplossing hebben voor een hoek bij hoge kasten.
Dat is dus onbenutte ruimte.
DubbelDun schreef:Jammer dat alleen mannen dat blijkbaar kunnen![]()
Overigens vraag ik me af in hoeverre het handig is om te hebben. Het wordt nl wel een hele massief uitziende hoek.