Mijn schoonmoeder kreeg de boel nog niet aan de praat. Via de telefoon geprobeerd uit te leggen hoe ze moet resetten, en anders rij ik straks even langs
Siers83
Geplaatst: 21-11-15 20:31
Fijn dat ie het weer doet, en de compensatie vind ik zeer netjes van KPN. Ik kan alweer de hele dag kijken, maar ik heb nu weer een ander probleem. Ik krijg vaak de melding: zender kan niet ontvangen worden. Het beeld staat dan vast en ik kan niks meer kijken,MN internet werkt dan ook niet. Dit heb ik al een maand ongeveer. Zeer irritant. Ik krijg dan zo'n blauw vlak op!hetbschem dat ik de kabels moet nakijken, nou die zitten nu echt goed vast hoor!
Briiet
Geplaatst: 21-11-15 21:56
gohya schreef:
Hylkje schreef:
Nog steeds geen internet.
Heb jij je modem al gereset? miss. is er al wel verbinding,maar moet je de modem resetten?
We hebben de stekker er al wel uit gehad. Kameraad van ons is wel handig met computers maar keer het niet voor elkaar. Krijg af en toe ook iets met dat we in een quarantaine gebied zitten of zoiets dat het software niet veilig is. Hebben nu visite. Morgen maar weer kijken tot op nu toe geen internet.
Inmiddels de tv boven aan de praat, daar zit een relatief nieuwe ontvanger. Beneden nog steeds problemen, nu de kastjes maar omgewisseld. We bellen wel met de KPN als de drukte geluwd is. Het is vervelend, maar geen wereldramp. Mensen die de KPN uitschelden etcetera heb ik weinig begrip voor. Zo'n massale storing duurt gewoon even voordat het voor iedereen is opgelost. Compensatie is netjes.
Beneden werkt de tv nog niet. Boven werkt de tv wel weer. Wel rottig dat we op alle mogelijke manieren contact hebben proberen te krijgen, maar dit gewoonweg niet wordt beantwoord. Na tijd in de wacht wordt de lijn ook verbroken.
heb wel 2 kinderzenders erbij in ene, vind ik niet erg Wel leuk voor me kleine man en film kijk ik toch op netflix...
wyoming
Geplaatst: 25-11-15 17:26
Ik kreeg net een mail:
Helaas is het op korte termijn niet mogelijk om u zelf een film uit te laten kiezen, daarom hebben wij er 3 uitgekozen.
En ze zijn maar tot maandag 30 november beschikbaar. Ga dan niet eerst 3 films beloven in december, en dan met dit aan komen. Doe dan gewoon helemaal niks.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 25-11-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt