Als je er geen hinder van hebt, Windows verwijderd hem automatisch na 30 dagen nadat je geüpgrade hebt.
@hierboven, zoek eens op mijn posts, staan een aantal tips tussen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fjordjes schreef:Ik kan 'm nog steeds niet downloaden op mijn laptop, heb 'm uiteraard gereserveerd maar ik kan niks ermee. Hoe krijg ik ook windows 10?

Siamsmeesje schreef:Ik had nog helemaal geen mail gehad, terwijl ik hem eergisteren al per ongeluk heb gedownload op de laptop. Gewoon via Windows Update.... Op de pc vandaag wel de mail gehad dat het mogelijk nog enkele dagen tot weken kon duren.... De map is inmiddels compleet, dus wie weet gok ik hier ook gewoon op Windows update
Tot zover bevalt Windows 10 mij prima, vind alleen al die apps niet echt handig. Veel dingen die ik nooit gebruik, dus sommige tegeltjes zijn al verwijderd inmiddels.

Patriesje schreef:Heeft iemand al het volgende probleem aan de hand gehad? Ik krijg na het opstarten de volgende melding:" Kritieke fout. Startmenu en Cortana werken niet. De volgende keer dat u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen." Helaas heeft opnieuw opstarten niks opgeleverd... Iemand enig idee hoe hiermee om te gaan?

Destination schreef:Nee, dan krijg ik hem niet. Hij zegt dat hij dan nog niet beschikbaar is en ik kan alleen klikken op 'Ok, stuur mij een melding als die klaar is'
LidyK97 schreef:ik heb maar 21 GB C: ruimte. en nu heb ik 6 GB te weinig voor de update.. maar ik heb alles op de cloud staan dus zou echt niet weten waar ik die 6GB vandaan moet toveren?! meer mensen met dit probleem?
Siamsmeesje schreef:@HorseyDude, ik mag hopen dat ze dat eerder doen dan oktober, want hoewel Windows 10 me verder prima bevalt, vind ik sommige dingen toch wel wat slordig afgewerkt zo
Siamsmeesje schreef:@Destination, als je rechter muisknop klikt op het windows-icoontje rechtsonder, staat er ook "Ga naar Windows Update" tussen. Die pakte hij bij mij gewoon. Terwijl als je linker muisknop klikt op het icoontje, dan kreeg ik ook dat ik nog moest wachten.
@HorseyDude, ik mag hopen dat ze dat eerder doen dan oktober, want hoewel Windows 10 me verder prima bevalt, vind ik sommige dingen toch wel wat slordig afgewerkt zo

) en krijg ik ineens geen leven meer in de brouwerij als ik weer terugkom bij een op zwart gesprongen scherm
), niet met kort of wat langer de Power knop indrukken. Nog gepoogd om met Ctrl+Alt+Del wat te bereiken maar echt nergens komt reactie op.... terwijl het voor de rest toch een typische slaap / sluimer-stand lijkt zeg maar....lampjes branden, je hoort zacht gezoem als je goed luistert...alleen het stomme ding wordt maar niet wakker
van....