Dus van de week ga ik daar eens kijken

Anders krijg je pb
lief! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lief!
Vind het ook zo'n onzin. Maar het lijkt mij juist leuk. Breekt de gang ook en werk je mooi die gekke verwarming weg
ophalen mag uiteraard ook maar dat is snel ff 2000 km (heen en weer terug) dus dan meteen wel een duur stukje hout

Zelf geen kluswoning maar gezien het budget waarin wij op zoek zijn naar een huis en het aanbod hier in de buurt is er wel een grote kans dat het in meer of mindere mate een kluswoning gaat worden
Al hoop ik van niet
Maargoed als ik dan b hier zie wat een paleisjes jullie er van weten te toveren dan krijg ik weer een beetje hoop
Zit je wel lekker mee dan. Onze stucadoor was ook heeeel vrij met zijn werktijden
Af en toe was hij er 2 of 3 dagen helemaal niet of alleen een ochtend ofzo. Daartegenover stond wel dat hij er de andere week weer 6-7 dagen achter elkaar was en hij heeft superstrak werk geleverd dus we vonden het wel prima zo. Hadden ook geen haast verder.
heerlijk! Marlis schreef:Vervelend zeg. Afspraken moet je gewoon na komen.
Wij doen alles Zelf maar hebben nog steeds problemen met de deur. Nog steeds geen nieuw glas en nog steeds hout van de deur niet hersteld. Komen ook geen afspraken na vorige x twee uur zitten wachten en dan vervolgens meer kapot ipv heel

Ging nog niet helemaal vanzelf, twee keer een lek. Gelukkig vrij makkelijk weer gemaakt. Vandaag de keukenwand voor de tweede keer in de glitsa gezet dus de keuken kan morgen afgemaakt worden. Dan is het beneden tijd voor de plinten en vensterbanken en dan kan donderdag de bank komen
Dan boven nog laminaat leggen, ook de plinten en de vensterbanken en nog wat andere kleinere klusjes en dan komt het daadwerkelijke verhuizen toch langzaamaan wel een beetje in zicht

hij doet het weer goed!
het stinkt nu wel verschrikkelijk naar opgewarmde verf maar dat trekt vast wel weer weg
het laminaat is ook binnen dus niet aankomend weekend maar het weekend daarna kan de vloer er in denk ik!
De trap naar zolder moet nog wel afgelakt worden, maar dat doe ik pas als de wasmachine en droger boven staan en ik weet nog niet precies wat ik er mee wil. Iemand ervaring met Glitsa antislip?