Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Thanks allemaal!
Sonja! You made my day! Nooit gedacht aan keramisch parket. Mijn vriend wilt graag tegels en ik wil graag hout en dit is prefect!
Gisteren al een beetje gegoogeld voor winkels. Heb jij nog een tip? We komen uit regio den Bosch, dus liever niet noord Groningen
Sonja89 schreef:lucifertje schreef:Thanks allemaal!
Sonja! You made my day! Nooit gedacht aan keramisch parket. Mijn vriend wilt graag tegels en ik wil graag hout en dit is prefect!
Gisteren al een beetje gegoogeld voor winkels. Heb jij nog een tip? We komen uit regio den Bosch, dus liever niet noord Groningen
Wij wonen in Arnhem en hebben de tegels daar gekocht, dus kan je niet helpen...
Ons keramisch parket lijkt exact op hout. Toen wij de winkel binnenkwamen, wilde mijn vriend eerst niet geloven dat het steen was. Hij dacht dat ik hem voor de gek probeerde te houden![]()
Keramisch parket is 100% slijtvast, onze buren hebben pvc en toch al een grote kras erin. Voor ons is een stenen vloer gewoon heel makkelijk met de honden, terwijl je wel het uiterlijk hebt van een chique, houten vloer.
Prijzig ja zeker, daarom hebben we boven ook vinyl in plaats van pvc. Keuzes, keuzes... Maar we zijn er hartstikke blij mee (denken we)!
Marsu schreef:Hornbach werkt met vaste prijzen, maar komen wel inmeten en naar aanleiding daarvan krijg je een offerte met daarin ook de kosten van lijm en kit opgenomen.
Zie deze link http://www.hornbach.nl/cms/media/nl/vestigingsinfo/services_4/montageservice/prijslijsten_montageservice__26_01_2015_/PDF_Prijslijst_wand_vloertegels_21.pdf