Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:33

Die pluggen zullen zijn voor het geval je het aan de muur zou willen hangen :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:19

Nee, ze steken naar het kastje toe en er is niet eens ruimte voor die dingen omdat in het kastje geen gat zit, en als het een soort steuntjes moeten voorstellen dan hangt het kastje zo erg achterover dat als je bovenin te zware dingen doet hij omkiepert :') weet eigenlijk niet of het pluggen zijn, van die houten stokjes met groeven erin. Heb ze maar gewoon weggegooit, hij functioneert zo goed genoeg :j

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:23

Bedoel je deze ??
Afbeelding

Dat zijn houtpluggen of deuvels en bedoeld om stukken hout samen te voegen/lijmen, iig niet om iets op te hangen.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 13-08-14 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:24

Die gebruiken ze normaal om houten deeltjes mee aan elkaar te verlijmen ... vreemd -O-

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:34

Ik had vandaag die spiegel sieradenkast gekocht, mijn spiegel was net kapot dus ik dacht, super handig!
Ik pak hem uit en er missen gewoon 2 onderdelen! De spiegel zelf is wel gewoon goed, maar van de staanders (als je begrijpt wat ik bedoel :') ) missen er 2 van de 3. Juist ja, erg handig dit...

Ook heb ik 2 deo bussen gekocht (voor na gym :) ), en bij eentje mist er die spuitdop, zegmaar. Dus 1 kan ik gewoon niet gebruiken, of ik moet die andere slopen na dat hij op is.

Deze dingen (bovenstaande) zullen vast en zeker niet bij elk product zo zijn, maar ik zo het voor de aankoop even checken ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:37

Manonfleur meen je niet :')

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:40

mistid schreef:
Manonfleur meen je niet :')

Jawel :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:41

manonfleur schreef:
Ik had vandaag die spiegel sieradenkast gekocht, mijn spiegel was net kapot dus ik dacht, super handig!
Ik pak hem uit en er missen gewoon 2 onderdelen! De spiegel zelf is wel gewoon goed, maar van de staanders (als je begrijpt wat ik bedoel :') ) missen er 2 van de 3. Juist ja, erg handig dit...

Ook heb ik 2 deo bussen gekocht (voor na gym :) ), en bij eentje mist er die spuitdop, zegmaar. Dus 1 kan ik gewoon niet gebruiken, of ik moet die andere slopen na dat hij op is.

Deze dingen (bovenstaande) zullen vast en zeker niet bij elk product zo zijn, maar ik zo het voor de aankoop even checken ;)

zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt :')

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:45

Paraplu's, stomme dingen liggen achterin mijn auto en elke rotonde gaan ze vanzelf open...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:46

LOL, die vind ik leuk :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:50

afwasborstel schreef:
Paraplu's, stomme dingen liggen achterin mijn auto en elke rotonde gaan ze vanzelf open...

Ik had er vandaag ook een gekocht, we kwamen net uit de action, stortregen... Dus ik ren de winkel weer in om een paraplu te halen, kom ik nog geen 5 minuten later naar buiten, droog... Nog de hele dag met dat ding gelopen :'). K n deze dag nog beter worden :=

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:03

afwasborstel schreef:

:') :')

Ik ga binnenkort weer naar de action maar laat de paraplu's dan maar even voor wat ze zijn :7.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:52

manonfleur schreef:

Ik koop altijd deo bij de Action, nooit wat mis mee.
Sowieso altijd alles even checken voor je het meeneemt, meestal liggen er ook producten bij die wel gewoon in orde zijn. Kwestie van controleren, daar ben je zelf bij.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:06

Ik heb een keer veet gehaald bij de action. De versie waarbij je direct op je benen kan spuiten. Oogt beetje als deo bus. Nou die deed helemaal niks :'( en die kan je nu niet echt testen in de winkel.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 09:09

JudithO schreef:
manonfleur schreef:

Ik koop altijd deo bij de Action, nooit wat mis mee.
Sowieso altijd alles even checken voor je het meeneemt, meestal liggen er ook producten bij die wel gewoon in orde zijn. Kwestie van controleren, daar ben je zelf bij.

Klopt, ik had het zelf gewoon moeten controleren. Maar het was meer een soort van tip voor jullie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 09:14

Speelgoed voor de hond als je een witte herder in huis hebt..
Mijn moeder was zo lief om mijn nieuwe aanwinst een rugbybal te geven, binnen 10 minuten kwam de vulling er uit. Ik was er al bang voor toen ze er mee aan kwam.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 09:51

:P Gisteren zo'n automatische verstuiver gekocht, voor op het toilet.. ik dacht super handig dan hoef ik nooit meer tientalle luchtverfrissers te kopen.
Nou .. voordat ik dat ding al uit de verpakking had (zo'n hard plastic omhulsel) was ik al 10 minuten verder, toen nog de batterijen erin,.. dat ging gemakkelijk, maar hij sprayde niet. en van de uitleg werd ik ook niet veel wijzer.. Maar na 40 minuten is het me wel gelukt!

dus voor de niet-zo-technische mensen .. je bent gewaarschuwd

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:22

Die hard plastic gesealde verpakkingen kan je makkelijk met een blikopener openen ;) tip voor de volgende keer haha

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:28

dees_daan schreef:
Speelgoed voor de hond als je een witte herder in huis hebt..
Mijn moeder was zo lief om mijn nieuwe aanwinst een rugbybal te geven, binnen 10 minuten kwam de vulling er uit. Ik was er al bang voor toen ze er mee aan kwam.

Die dingen gebruikte we ook bij het hondenzwembad :j Ze gingen vrij snel kapot. Zelfs nadat mijn bazin alle naden nog eens na naaide had het geen effect :') leuk speeltje, maar snel kapot :j

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:45

mistid schreef:
Die hard plastic gesealde verpakkingen kan je makkelijk met een blikopener openen ;) tip voor de volgende keer haha

Owja nu je het zegt, die zal ik onthouden..
Maar dan moet je blikopener niet van de action komen :o

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 11:04

Auto-telefoon oplader universeel : past niet goed en niet goed voor de accu van je telefoon.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 11:07

Chocola.

Het is zo op en je wordt er dik van -O-

Maar lekker !!!!!! :9

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 11:12

Shirley schreef:
Chocola.

_O- :') :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 11:31

Shirley schreef:
Chocola.

En alleen de choco van de Action doet dat -:(-

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 12:35

Paintlinger schreef:
Auto-telefoon oplader universeel : past niet goed en niet goed voor de accu van je telefoon.

Oh, die stond eigenlijk nog wel op mn lijstje. Maar dan zal ik die ergens anders vandaan halen. Hoezo is hij slecht voor je accu? En geldt hetzelfde verhaal dan voor de 'nood'batterij die ze nu ook hebben?