Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet eigenlijk niet of het pluggen zijn, van die houten stokjes met groeven erin. Heb ze maar gewoon weggegooit, hij functioneert zo goed genoeg
) missen er 2 van de 3. Juist ja, erg handig dit...
), en bij eentje mist er die spuitdop, zegmaar. Dus 1 kan ik gewoon niet gebruiken, of ik moet die andere slopen na dat hij op is.
manonfleur schreef:Ik had vandaag die spiegel sieradenkast gekocht, mijn spiegel was net kapot dus ik dacht, super handig!
Ik pak hem uit en er missen gewoon 2 onderdelen! De spiegel zelf is wel gewoon goed, maar van de staanders (als je begrijpt wat ik bedoel) missen er 2 van de 3. Juist ja, erg handig dit...
Ook heb ik 2 deo bussen gekocht (voor na gym), en bij eentje mist er die spuitdop, zegmaar. Dus 1 kan ik gewoon niet gebruiken, of ik moet die andere slopen na dat hij op is.
Deze dingen (bovenstaande) zullen vast en zeker niet bij elk product zo zijn, maar ik zo het voor de aankoop even checken
afwasborstel schreef:Paraplu's, stomme dingen liggen achterin mijn auto en elke rotonde gaan ze vanzelf open...
. K n deze dag nog beter worden
manonfleur schreef:Ik had vandaag die spiegel sieradenkast gekocht, mijn spiegel was net kapot dus ik dacht, super handig!
Ik pak hem uit en er missen gewoon 2 onderdelen! De spiegel zelf is wel gewoon goed, maar van de staanders (als je begrijpt wat ik bedoel) missen er 2 van de 3. Juist ja, erg handig dit...
Ook heb ik 2 deo bussen gekocht (voor na gym), en bij eentje mist er die spuitdop, zegmaar. Dus 1 kan ik gewoon niet gebruiken, of ik moet die andere slopen na dat hij op is.
Deze dingen (bovenstaande) zullen vast en zeker niet bij elk product zo zijn, maar ik zo het voor de aankoop even checken
JudithO schreef:manonfleur schreef:Ik had vandaag die spiegel sieradenkast gekocht, mijn spiegel was net kapot dus ik dacht, super handig!
Ik koop altijd deo bij de Action, nooit wat mis mee.
Sowieso altijd alles even checken voor je het meeneemt, meestal liggen er ook producten bij die wel gewoon in orde zijn. Kwestie van controleren, daar ben je zelf bij.
Gisteren zo'n automatische verstuiver gekocht, voor op het toilet.. ik dacht super handig dan hoef ik nooit meer tientalle luchtverfrissers te kopen.
tip voor de volgende keer haha dees_daan schreef:Speelgoed voor de hond als je een witte herder in huis hebt..
Mijn moeder was zo lief om mijn nieuwe aanwinst een rugbybal te geven, binnen 10 minuten kwam de vulling er uit. Ik was er al bang voor toen ze er mee aan kwam.
Ze gingen vrij snel kapot. Zelfs nadat mijn bazin alle naden nog eens na naaide had het geen effect
leuk speeltje, maar snel kapot

Paintlinger schreef:Auto-telefoon oplader universeel : past niet goed en niet goed voor de accu van je telefoon.