Die van jou gaat wel super goed zeg!! Wat is je geheim?
Sani
Geplaatst: 23-05-14 10:21
Ik heb nog steeds drie sprietjes Nog geen plant te noemen
Eva
Geplaatst: 23-05-14 13:11
branka16 schreef:
Die van jou gaat wel super goed zeg!! Wat is je geheim?
Heel veel liefde geven haha. En wel 2/3 keer per dag water geven, hij zuipt als een gek Als ik hem water geef staat hij 2 uur later al weer kurk droog..
Spoiler: Is dat normaal?
Sinds hij in een andere pot staat gaat hij nog snellerrr
De andere 2 plantjes zijn nog niet zo gemotiveerd..
Een van de drie schijnt het licht gezien te hebben hier, die komt nu boven de rand van de pot uit Staan ook sinds vorige week met z'n viertjes in een grote pot.
Heel leuk!! Overpotten kan later nog wel Alleen is het scheiden dan moeilijker he.
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-14 21:14
Jullie hebben tot maandag 2 juni 17:00 de tijd om een foto te uploaden van je gepimpte potje. Bij geen foto doe je niet mee aan deze opdracht maar je kunt gewoon weer meedoen met de volgende.
Bij mij gaat het ook niet zo goed :'( ben voor een uitgebreid diner en de voorbereiding daarvan 3 dagen naar m'n ouders gegaan, had ze wel een goeie plens water gegeven, maar ze zijn helemaal verdroogd
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-14 08:32
Jammer om te horen dat het niet zo goed gaat T blijven kleine plantjes die zijn veel zorg nodig. Elke dag een beetje water en niet in de brandende zon achter het raam. Ik ga de mijne vandaag maar eens overzetten. Krijgen ze allemaal een eigen potje
Voor de volgende ronde... Zou het leuk zijn om de opdrachten van te voren te weten? En het aantal opdrachten? Misschien ook wat meer zaadjes versturen en geen potje etc? Of een keuze kwa prijs bijv: 5,00 alleen zaadjes 7,50 met potje en potgrond
Trouwens zal ik vertellen wat we nou precies laten groeien?