Quellian schreef:Misschien het reliëf tamponeren met minimaal verf op een ronde kwast?
Spetter, wat voor stoel heb je gekocht?
Of een harde roller? Zou dat wat zijn? *Gaat vent achter vodden zitten voor foto*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:Bedankt voor de tip Quelllian. Ik ben alleen nog aan het zoeken hoe de techniek heet waarbij ik de relief eruit kan laten springen in een andere kleur, met een sponsje denk ik dat het te dik wordt, maar kan niet echt iets vinden dat zacht genoeg is om erop te drukken zonder dat het dan de onderlaag meeneemt. Zal proberen vandaag een foto te maken en erop te zetten hier van de rand.
MamaMiesje schreef:Breghje schreef:Bedankt voor de tip Quelllian. Ik ben alleen nog aan het zoeken hoe de techniek heet waarbij ik de relief eruit kan laten springen in een andere kleur, met een sponsje denk ik dat het te dik wordt, maar kan niet echt iets vinden dat zacht genoeg is om erop te drukken zonder dat het dan de onderlaag meeneemt. Zal proberen vandaag een foto te maken en erop te zetten hier van de rand.
Zou je vet/wax op het reliëf kunnen smeren, de rest met een spuitbus bewerken, laten drogen, vet/wax er weer af en dan met de hand/een kwast het reliëf een (andere) kleur kunnen geven??
Quellian schreef:Misschien het reliëf tamponeren met minimaal verf op een ronde kwast?
Spetter, wat voor stoel heb je gekocht?