Flexa heeft een leuke folder waar veel woonkamers instaan met kleuren, daar zitten ook paarse kleuren tussen. Misschien daar eens in bladeren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bedoel meer dat ik de kleur die ik m'n hoofd heb nog in het echt moet vinden. Eens kijken of ze bij de Karwei die folder van Flexa hebben
Ben bezig met wat meubeltjes wit te schilderen en mijn woonruimte te veranderen. Heb allemaal projectjes in de wacht staan.

Wat ga je met de muren doen? (Lijkt alsof je begonnen bent met het behang af doen?)
Nee, dat hebben de poezen alvast gedaan.
Dus dan wil ik het gewoon wit verven. Heb ik in de slaapkamer ook. Daar had ik wel het behang eraf gehaald toen ik erin trok en de muren gewoon wit geverfd. Maar de woonkamer vond ik te veel moeite dus daar gewoon over het behang heen geverfd...
De kleuren die wij wilden voor buiten en binnen zijn helaas niet mogelijk. Alles is geel en bordeauxrood en het bedrijf krijgt het niet in 3x naar wit als het echt netjes moet zijn. Dus nu moet het in een creme/lichtgele kleur en een donkere kleur voor over de rode delen (wij kozen blauw).
Hier is toch geen behang om af te krabben. 
Het is toch best wel crème-achtig
Echt een verschil met de keuken en woonkamer bijv. Onze badkamer is niet zo groot en denk dat het groter/lichter had geleken als we 9010 hadden gebruikt. Maarja, volgende verf-sessie maar doen dan.
), anders zoeken wie het wél voor me kan doen
Kwamen 'm als allerlaatste tegen op de markt, snel nog even ingeladen!
Zou het zelf iig niet meer nemen. 
). 
Dat zou toch juist gelig moeten zijn?
Die delen zouden ook niet goed genoeg zijn voor ral 9010, dus daar zou dan 9001 op komen. Maar misschien vind ik het dan wel mooier om een grijze, meer donkere kleur te nemen. Dan liever iets meer contrast dan wit en geel naast elkaar. Maar ik weet het echt niet. Het ligt aan zoveel factoren hoe de kleur uitpakt. Bij de een is 9001 nagenoeg wit en bij de ander vind ik het duidelijk geel.
Maar omdat we gewelfde plafonds hebben gaan we het niet nu alweer (na 6 weken
) over schilderen (vervelende klus en verf is toch best duur
). Dan maar wachten tot de volgende schilderbeurt. 

Echt abnormaal, met het vet dat van die kastjes af kwam had ik een frituurpan kunnen vullen
We kwamen van een appartement, dus hadden nooit eerder tuin-spul hoeven halen, vandaar dat ik er wel even van stond te kijken, haha.
Heb het nog even uitgesteld i.v.m. de hitte, zag de buurman zaterdag z'n ramen lappen; water op de ramen was al opgedroogd voordat ie er met de trekker bij was