Hoi. Ik mag aan het einde van de maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu zit ik te twijfelen tussen de HTC One X en de iPhone. Ik vroeg me af waarom degenen met de iPhone hier voor deze telefoon zijn gegaan. Is het de hype of issie echt zo goed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ie beter dan de One X zou zijn.
Morrie
Geplaatst: 03-08-12 11:11
toen ik voorde IPhone ging,was de HTC oneX er nog niet, ik heb hem inmiddels wel in handen gehad om in te stellen voor iemand (dat is onderdeel van mijn werk )
Als ik nu opnieuw zou mogen kiezen, zou ik de HTC oneX nemen: hij is ietsje groter, het scherm dus ook, maar veel platter en weegt stukken minder dan de IPone. Voor de apps hoef je het niet te laten, er zijn volgens mij net zoveel android apps als apple apps
Ik vond de one x zo enorm groot, past niet meer in je broekzak. En ik heb niks met htc.
LisaFalco
Geplaatst: 03-08-12 12:51
HTC One X is beste smartphone van 2012 Verder is hij idd wel wat groot Ik mag in oktober ook nieuwe telefoon uitzoeken Mijn voorkeur gaat toch uit naar HTC One X aangezien ik android wel een heel fijn besturingssysteem vind
Bedankt voor de reacties! Hij is idd erg groot (de One X), maar ik heb mijn huidige gsm ook altijd in een tas oid zitten. Ik ga er wel meteen een goed hoesje voor kopen.
Toch blijft de iPhone wat hebben he? Ik weet niet wat...
Ik ben voor de iPhone gegaan omdat je daar wat makkelijker (en doordat het assortiment wat groter is, vaak ook iets goedkoper, maar dat gaat niet voor alles op) aan accessoires kan komen, en volgens mij is de keuze in apps ook iets groter, maar dat durf ik niet te beloven, haha.
Ik heb zo'n mobiele oplader voor 10 euro gekocht bij de Xenos, doet het prima
Eigenlijk was ik benieuwd naar de nieuwe Iphone, maar ik heb begrepen dat die groter wordt dan de huidige.. Als dat de maat van de SIII wordt hoef ik m echt niet, veeelstegroot..
Voor de iPhone kan je ook veel makkelijker aan accessoires komen denk ik. Over accessoires gesproken, kan iemand me helpen met die accu's?
ik heb ook de mobiele oplader van de Xenos,nog nooit nodig gehad, maar wel altijd bij me. Ik laad hem altijd in de auto op, maar dat stoort enorm op de autoradio (die uit het jaar nul is, evenals de auto)
Jawel, maar ik zit al 13 uur in het vliegtuig en ik ga hem dus intensief gebruiken, voor de vlucht moet er natuurlijk ook nog gewhatsappt, gefacebookt en gesmst worden. Ik vrees dat hij dat niet gaat redden en we komen begin Vd avond aan. Dus dan gaan we eten etc, dan wil ik wel een mobiel hebben met batterij. Wil niet zonder rondlopen eigenlijk. En zitten wachten in het hotel tot ie vol is zie ik ook niet zitten. Maar het echte probleem is de terugweg. Dan reizen we 16 uur met t vliegtuig, en als ik in NL aankom wil ik laten weten dat ik veilig geland ben. Dan heb ik echt batterij tekort. Dan staat ie dik een dag aan met intensief gebruik.
eilleen333
Geplaatst: 03-08-12 20:38
Jorinda__ schreef:
Ja, maar die kan je thuis gewoon opladen voordat je weg gaat toch?
Of begrijp ik het verkeerd en moet ik die accu van de xenos thuis opladen en kan ik daarna mijn mobiel ermee laden?
Ja klopt, je laadt thuis de lader(s) op, die van de Xenos, en dan kan je daarmee je mobiel opladen Je kan er eventueel ook 2 kopen, dan heb je denk ik ruim genoeg aan energie voor je iPhone, en ben je alsnog goedkoper uit dan 50 euro.
Geen idee Ik heb mijn iPhone nog nooit helemaal leeg gehad dat ik hem met dat ding op moest laden, haha. Maar met ongeveer 40% opladen, hield ik geloof ik nog de helft van die andere oplader over.
tones
Geplaatst: 05-08-12 12:25
Iemand een idee hoe ik mijn contacten van m`n iPhone als back-up op mijn laptop krijg?