Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Evelyne79 schreef:Vroeg in de avond terug gekomen van een weekendje friesland met de motorclub.
Gezellig en geslaagd weekend. bijna 900 km op de teller gezet.
Op de terugweg nog een fikse hagel en regenbui op ons dak ( welk dak?) gehad.
Reden op een gegeven moment nog maar 30 km per uur zo hard ging het tekeer.
Maar mijn motorpak is geheel waterdicht gebleken![]()
afgelopen woensdag is een lid van de motorclub overleden, hij had in juni al eens een hartaanval gehad en sindsdien niet helemaal lekker opgeknapt, afgelopen week veel problemen gehad met als gevolg dat zijn nieren zijn uitgevallen.
Hij is op 64jarige leeftijd in het ziekenhuis overleden.
Woensdag is de crematie. we gaan met een aantal leden met de motor naar de crematie.
Zou zijn vrouw een mooi gebaar vinden. dus dan doen we dat, ben benieuwd met hoeveel we zullen zijn
joyce_90 schreef:Bertina, nog van harte gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs, heb je er al wat kilometers opzitten inmiddels? Hier zojuist voor mijn theorie geslaagd. Woensdag weer rijles, dan hoop ik dat mijn instructeur een datum heeft om af te rijden.
Motortje wacht ongeduldig haha.
enomis123 schreef:ik heb mijn motorrijbewijs ook, maar ik rijd nooit motor, geef mij maar een auto of een paard
Evelyne79 schreef:Ilse schreef:en daarna sparen om de motor van m'n vriend over te kunnen nemen
Dat pak je niet goed aan, motor van je vriend overnemen, jullie doen vast alles samen, dus de motor ook, hahahaha
inleveren die handel, hihi
Ilse schreef:Evelyne79 schreef:
Dat pak je niet goed aan, motor van je vriend overnemen, jullie doen vast alles samen, dus de motor ook, hahahaha
inleveren die handel, hihi
Hahaha![]()
Maar hij wil op den duur overstappen van z'n R6 naar R1, en ik heb een zwak voor de R6
Hij heeft sowieso 2 motoren dus ik mag er echt wel 1 van de 2 lenen hoor, maar die R6 mag gewoon niet weg
haike schreef:Hier ook 1 met motorrijbewijs! Samen met vriendje ook 3 motoren, ik fzr600, hij kawa z750 en samen nog een suzuki ? maar die is om op te knappen en kunnen nog niet mee rijden.
Afgelopen jaar te weinig gereden helaas, erg druk met werk, paarden en verhuizing, dus als niet echt supermooi weer was, wilde ik mn vrije avond-uurtjes liever plat in de tuin of op de bank doorbrengen
BertinaBvd schreef:joyce_90 schreef:Bertina, nog van harte gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs, heb je er al wat kilometers opzitten inmiddels? Hier zojuist voor mijn theorie geslaagd. Woensdag weer rijles, dan hoop ik dat mijn instructeur een datum heeft om af te rijden.
Motortje wacht ongeduldig haha.
Nee nog geen![]()
Motor van manlief is nog niet gemaakt en heb nog geen centen om een eigen motor te kopen
Dus ik denk dat dat van het voorjaar word