En wollen inlegzooltjes, maar die waren op...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ga ik ook doen ja
Ik wilde alleen even de info doorgeven, mijn 'rare' thermobroek is vast niet de enige, dus even opletten en voelen aan de stof in de winkel
Evelli schreef:Ik ga vanaaf na het werk even langs.
Kijken of ze alweer flextubes hebbenruitenontdooier, plakband en uhmn nog iets maar weet niet meer wat
Bella123 schreef:Evelli schreef:Ik ga vanaaf na het werk even langs.
Kijken of ze alweer flextubes hebbenruitenontdooier, plakband en uhmn nog iets maar weet niet meer wat
Daar heb ik gisteren bij de action bij mijn werk ook naar gezocht, bij de automaterialen, maar daar stond het niet. Staat het ergens anders bij jullie of had ik pech met een action die dit niet in het assortiment had? Hoe ziet het eruit?
Bella123 schreef:Evelli schreef:Ik ga vanaaf na het werk even langs.
Daar heb ik gisteren bij de action bij mijn werk ook naar gezocht, bij de automaterialen, maar daar stond het niet. Staat het ergens anders bij jullie of had ik pech met een action die dit niet in het assortiment had? Hoe ziet het eruit?
Volgen smij hebben ze een spuitfles en een spuitbus. Heb vorige winter een spuitfles gehaald en mn moeder stond van de week met een spuitbus in dr hand. DUs die 2e hebben ze bij ons in ieder geval wel.
love_western schreef:Blijheid schreef:Even een tip: Goed opletten bij het kopen va thermoleggings!
Ik heb tegelijkertijd 2 thermoleggings gekocht, zelfde maat, zelfde kleur, zelfde verpakking.
Nummer 1 is een hele fijne thermobroek, fleece aan de binnenkant, normale pasvorm en geen naad aan de binnenkant van je been (fijn met paardrijden)
Nummer 2 heeft geen fleece aan de binnenkant (en is dus niet half zo warm), een enorme kont en korte beentjes, en wél een naad aan de binnenkant van je been.
Klopt dat het de zelfde verpakking is. En 2 verschillende soorten. Maar er is dus een nieuwe versie gemaakt.
Waarom geen andere verpakking snap ik ook niet. Maar hoofdleiding van de filiaal waar ik werk vind het ook raar.
Dus idd goed opletten