Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ik heb een probleempje met mijn HTC Desire HD. Hij zegt dat de SD-kaart vol is (8 GB), maar ik heb nauwelijks iets erop staan? Eigenlijk staan er helemaal geen apps op volgens mijn telefoon, maar toch heb ik maar 16 MB vrij. Iemand suggesties om dit op te lossen?
Destination schreef:Tilmar, ik kan geen apps naar mijn SD-kaart verplaatsen, omdat hij zegt vol te zijn. Alle gegevens van apps als Twitter en internet e.d. zijn al gewist.
Destination schreef:Ik heb een probleempje met mijn HTC Desire HD. Hij zegt dat de SD-kaart vol is (8 GB), maar ik heb nauwelijks iets erop staan? Eigenlijk staan er helemaal geen apps op volgens mijn telefoon, maar toch heb ik maar 16 MB vrij. Iemand suggesties om dit op te lossen?
Destination schreef:Maar ik ben heel blond, dus waar kan ik de geheugenkaart vinden?
Janine1990 schreef:Mijn HTC Desire heeft onlangs een update gehad (ben vast niet de enige) en daarna is de batterij gruwelijk snel leeg telkens.
Ben ik de enige?
Normaal kon ik er volle dagen mee ('s ochtends om negen uur van de lader en 's avonds om elf uur nog groen), maar nu is de telefoon om een uur of 2 al leeg.
i_risss schreef:Ik word echt helemaal gek van mijn htc!
Het touchscreen werkt iedere keer niet.... Als ik aan het whatsappen ben doe ik superlang over een berichtje omdat gewoon iedere keer letters het niet doen. Hebben meer mensen dit probleem? Komt dit omdat hij vol staat of is het touchscreen gewoon aan zn eind?