pff voor de verkoop mijn inrichting aanpassen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juud87

Re: pff voor de verkoop mijn inrichting aanpassen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:46

Ik zou wel een enkele jas laten hangen. Zo'n lege kapstok staat ook zo vreemd. Wij hebben bijvoorbeeld een verdiepte kapstok aan de muur (een nis in de muur, was ooit een deur), is wel fijn om te zien hoe ver het uitsteekt etc. Een bosje bloemen op tafel doet het dan wel weer goed denk ik :) Of een bloemstuk oid.
Veel succes!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 12:48

Allereerst de beste wensen voor 2012!!!

Hoe is de bezichtiging gegaan??
Appeltaart bakken schijnt allang alweer achterhaald te zijn.... :P
Wij hebben wel een hele lekkere (en neutrale) luchtverfrisser (haalt ook 'vieze' luchtjes weg) En die zet ik een paar uur van te voren aan. Wij hebben 2 honden. Zelf ruiken we daar niets van, maar misschien andere mensen wel!?
Van Blue wonder heb ik zo'n zeg maar blauwe steen om bijvoorbeeld de gootsteen mee schoon te maken. Dit ruikt echt super fris!! (en je gootsteen glimt als nooit tevoren :) ) Dat doe ik dan ook nog even gauw van te voren.
Zou zeker wat jassen aan de kapstok laten hangen!

Wij hebben vandaag voor de 2e kijkers gehad!! Ben met de honden de deur uit gegaan. Na een kleine 3 kwartier belde de makelaar dat ze de deur uit gingen. Ze zou ons vanmiddag bellen met een uitgebreider verslag (ze ging met die mensen bij nog een ander huis kijken)
Ben echt super benieuwd! Gelukkig hebben we wel de tijd (oplevering van ons nieuwe huis ongeveer 3e kwartaal dit jaar), dus ben nog niet echt zenuwachtig, maar het zou toch wel héél lekker zijn als je weet dat je huis voor die tijd verkocht is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:04

Aimee schreef:
Lamar schreef:
Wij zijn erg gesteld op onze privacy :o
Niet dat we wat te verbergen hebben, maar ik ben niet zo'n mensenmens.

Je hoeft toch geen mensenmens te zijn om een uurtje te borrelen met wat overenthousiaste buren?

Maar goed, als jij denkt in deze tijd zo je huis te kunnen verkopen.......
Succes!

Ik heet nu [naam] ipv lamar....
Wilde toch nog ff het volgende kwijt. We hebben anderhalve maand geleden ons oude huis laten taxeren en we wilden het toch maar eens in de verkoop gaan zetten omdat ons nieuwe huis bijna klaar was. De makelaar wist mensen die op zoek waren naar iets in onze categorie... Dus nog zonder foto's of bord in de tuin of advertentie of wat dan ook na 2 bezichtigingen van deze mensen het huis in de stille verkoop aan ze verkocht. Binnen een maand. Tjakka!!
Niks wit geschilderd, muren gewoon donkerrood in de kamer. Niks aangepast. Morgen is de overdracht.
Dus het kan wel. Gewoon meteen scherp geprijsd aanbieden en de eerste klap is een daalder waard... Bij de eerste serieus geintereseerde wilden we best nog wat zakken, want als je 5 jaar lang zo'n huis moet verwarmen en verlichten en de tuin moet laten onderhouden dan kost je dat anders ook nog genoeg wanneer je het huis niet meer zo makkelijk verkopen kan. En hoe langer het te koop staat, hoe onverkoopbaarder het wordt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:48

Wat fijn dat het zo gelukt is!!
Wij hebben het ook heel goed getroffen. Niet helemaal de prijs die we in gedachten hadden, maar zeker ook geen absuurd lage prijs! Oplever datum was heel ruim en nu konden we alles rustig over doen naar ons nieuwe huis en toen ons oude opleveren!! En zeker als ik alle negatieve berichten hoor over de huizenmarkt, ben ik meer dan gelukkig dat het zo gelopen is en we ons andere huis kwijt zijn!!