Zidore schreef:Zo ging 't hier ook.oh wat grappig! die heb ik een paar weken geleden in de winkel in m'n handen gehad... en weer terug gelegd omdat ik er niets van begreep!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:Xantha schreef:Ik heb gisteren trouwens de anti-klit spray geprobeerd (serum had ik al) en ik moet zeggen dat dat ook fijn spul is hoor. Ik vind sprayen toch handiger dan smeren
Ik heb ook al zitten denken om de serum te verdunnen met water en dan in een spuitflacon/plantenspuit te doen.
yvonnedv schreef:Xantha schreef:Ik heb gisteren trouwens de anti-klit spray geprobeerd (serum had ik al) en ik moet zeggen dat dat ook fijn spul is hoor. Ik vind sprayen toch handiger dan smeren
Ik heb ook al zitten denken om de serum te verdunnen met water en dan in een spuitflacon/plantenspuit te doen.
boooo schreef:yvonnedv schreef:
Er is ook een antiklitten spray van
Gowlan schreef:Roxx schreef:haha idd mooie combi, en wat voor broeken zijn het als ik vragen mag?
Zoek namelijk nog een broek om buiten hard te lopen
De hardloopbroek is 3 kwart lang en heeft op de billen een zakje met rits. Ik vind hem persoonlijk heel fijn zitten.