Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Crista schreef:Ik ben nog steeds super blij met mijn telefoon! Gebruik hem veel en hij red het makkelijk 1 hele dag, ligt dus s nachts aan de oplader.
Alleen heb ik elke keer 10 internet browsers open staan en kan ze allemaal sluiten maar krijg de laatste nooit afgesloten, hoe doen jullie je browser sluiten? Dus niet het data verkeer blokkeren maar gewoon correct je browser afsluiten.
Had het al eerder gevraagd maar kreeg toen weinig reactie hier, vandaar nog een keer mijn vraag

Mando schreef:Jaaaa gevonden Maartje dank je wel, daar keek ik nooit naar... hoe BlonT zeg.
Dus die loopt steeds op de achtergrond mee te draaien.. slim van Samsung.
basilicum schreef:Ik doe het ook via knopje zijkant nu![]()
Wat ik me afvraag.. Als ik mijn vergrendwling erop hen (heb zo ingeateld dat ik.een viercijferige code moet intoetsen) dan kan hij nog steeds uit. Het gevolg is dat hij in mijn broekzak continue uitgaat. Moet hem telkens aan zetten.
Hoe stel ik in dat dat niet kan?
saskiaojan schreef:Ik ben sinds gister in oorlog met mijn foon,
Inkomende gesprekken pakt ie niet op, dus dan kreeg ik een sms van gemiste oproep, en nu krijg ik ook geen smsjes meer binnen....
Heb al gebeld met HI, maar daar was na een half uur in de wacht hangen, net de technische dienst naar huis....grrrrrrrrrrr
Ook vind ik de batterij echt bagger, gisternacht helemaal opgeladen, volgende dag om 12 uur was ie al weer leeg, terwijl ik gewoon aant werk was, dus niet abnormaal veel het gedaan.
Morgen of overmorgen wordt de mijne eindelijk geleverd!
heb m nu anderhalve dag in gebruik, maar ben er nu al over uit, hij werkt echt zoveel fijner dan mijn iphone 3g!
Ik kan m iedereen aanraden!
Nu via gsmwijzer besteld en dat ging prima. Vodafone had de beste deal via gsmwijzer.