Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maartje_h

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 19:44

volgens mij stond er laatst hier in het topic een link naar een site met leuke hoesjes , of was dat nu niet dit topic?
Ik zocht er al naar maar volgens mij kijk ik er gewoon over heen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 19:52

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 19:57

Ik ben sinds gister in oorlog met mijn foon,

Inkomende gesprekken pakt ie niet op, dus dan kreeg ik een sms van gemiste oproep, en nu krijg ik ook geen smsjes meer binnen....
Heb al gebeld met HI, maar daar was na een half uur in de wacht hangen, net de technische dienst naar huis....grrrrrrrrrrr
Ook vind ik de batterij echt bagger, gisternacht helemaal opgeladen, volgende dag om 12 uur was ie al weer leeg, terwijl ik gewoon aant werk was, dus niet abnormaal veel het gedaan.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:00

De batterij vind ik tot nu toe het enige nadeel. Bij mij ligt ie elke dag wel een keer in de oplader.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:55

Ik ben nog steeds super blij met mijn telefoon! Gebruik hem veel en hij red het makkelijk 1 hele dag, ligt dus s nachts aan de oplader.

Alleen heb ik elke keer 10 internet browsers open staan en kan ze allemaal sluiten maar krijg de laatste nooit afgesloten, hoe doen jullie je browser sluiten? Dus niet het data verkeer blokkeren maar gewoon correct je browser afsluiten.

Had het al eerder gevraagd maar kreeg toen weinig reactie hier, vandaar nog een keer mijn vraag :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:00

10 Browsers open? Hoe kan dat nou weer? Hoe start jij je internet op dan? Ik klik altijd maar 1x op het internet pictogrammetje.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:42

Crista schreef:
Ik ben nog steeds super blij met mijn telefoon! Gebruik hem veel en hij red het makkelijk 1 hele dag, ligt dus s nachts aan de oplader.

Alleen heb ik elke keer 10 internet browsers open staan en kan ze allemaal sluiten maar krijg de laatste nooit afgesloten, hoe doen jullie je browser sluiten? Dus niet het data verkeer blokkeren maar gewoon correct je browser afsluiten.

Had het al eerder gevraagd maar kreeg toen weinig reactie hier, vandaar nog een keer mijn vraag :)

Bij taakbeheer (3e pagina in je applicaties). Daar sluit ik altijd netjes alles als ik ermee klaar ben.

Heb nog niet echt dezelfde klachten over de telefoon, 's nachts aan de lader, dagen dat ik er veel mee gedaan heb gaat die 's nachts weer aan de lader, als ik er rustig mee ben geweest gaat die 2 dagen mee, laatst zelfs 3 :)

Mando schreef:
Jaaaa gevonden Maartje dank je wel, daar keek ik nooit naar... hoe BlonT zeg.
Dus die loopt steeds op de achtergrond mee te draaien.. slim van Samsung.

Vrij logisch hoor, deed mijn nokia ook altijd :j

Opzich ook niet raar, daardoor kan je je pagina open laten staan, en er later weer op terugkomen. Doe ik iig best regelmatig.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:09

Grrr nou omdat ik op een gsm neterk zit en niet umts, kan mijn telefoon maar 1 ding tegelijk...dus of internetten, of smsen of telefoneren zeggen ze bij de HI, maar dat zou toch te zot zijn.....

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:34

Nou het is opgelost hoor, na 3 uur bellen! Er hing een sms vast in de centrale....en daar bleef de rest achter hangen. Mijn toestel is ook niet de beste, accu zeer slecht maar daar moet ik even mee langs de winkel, maar dit is in ieder geval opgelost en had dus niks met het toestel te maken.... hoop ik.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:41

Wel balen zeg!!

Ik hoor niks anders dan klachten over die batterij.
Ik vond nog wel een website waarbij je handmatig je software moest updaten waardoor je batterij langer meeging, maar ik weet niet of je garantie dan nog blijft of dat deze vervalt?

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:16

basilicum schreef:
Ik doe het ook via knopje zijkant nu :j
Wat ik me afvraag.. Als ik mijn vergrendwling erop hen (heb zo ingeateld dat ik.een viercijferige code moet intoetsen) dan kan hij nog steeds uit. Het gevolg is dat hij in mijn broekzak continue uitgaat. Moet hem telkens aan zetten.
Hoe stel ik in dat dat niet kan?

Iemand een oplossing?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:32

Ik weet het niet ben daarin ook een digibeet hoor

Wat ik persoonlijk heel lastig vind is dat mijn Parrot in de auto mijn telefoon niet pakt.
daar baal ik echt van.

iemand daar een oplossing voor

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:02

Ik ben nu meerdere malen met die van mij naar de winkel teruggeweest. In eerste instantie zei men dat hij uitviel omdat ik er een extra code bij ontgrendeling erop gezet had.

Nu bleek dat, zelf als die code eraf was, hij het nog steeds doet.

Vandaag dus nogmaals terug geweest. En het blijkt een vast voorkomend probleem te zijn. Als je hem vergrendelt, werkt de uitknop nog :/ Als je die lang indrukt gaat je toestel uit..

Erg jammer van zon gaaf toestel..

Ik heb nu maar een hoesje erbij gekocht, zodat die knop wat minder uitsteekt..

@Mando, dat zou ik zo gauw ook niet weten. Anders de klantenservice bellen, daar hebben ze ook een deel voor problemen met de telefoon.

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:12

Ik heb de Samsung Galaxy S2 afgelopen zaterdag besteld bij mijn verlenging.
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:10

Bij mij duurde het 8 dagen incl. Nummerbehoud.
Het grootste nadeel van deze telefoon is dst hij niet handig is van formaat. Ik heb werkelijk geen broekzak waar hij in past. Daar moet ik nog eens iets voor vinden.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:52

Vandaag besteld via Typhone.nl icm Hi abbo, werd vanmiddag netjes binnen de beloofde 2 uur door een medewerker gebeld om alles te bevestigen en een afspraak te maken voor de levering; Morgenochtend vroeg. :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 23:46

saskiaojan schreef:
Ik ben sinds gister in oorlog met mijn foon,

Inkomende gesprekken pakt ie niet op, dus dan kreeg ik een sms van gemiste oproep, en nu krijg ik ook geen smsjes meer binnen....
Heb al gebeld met HI, maar daar was na een half uur in de wacht hangen, net de technische dienst naar huis....grrrrrrrrrrr
Ook vind ik de batterij echt bagger, gisternacht helemaal opgeladen, volgende dag om 12 uur was ie al weer leeg, terwijl ik gewoon aant werk was, dus niet abnormaal veel het gedaan.

Dit probleem heb ik dus ook zeer regelmatig maar ik vernoed dat het aan mn provider ligt (hi) en niet aan mn telefoon (galaxy s 1). Het is namelijk echt met vlagen..

Maar net had ik iets nieuws. Iets waar ik behoorlijk van in de stress schoot..
Was een beetje met mn tel aan t klooien terwijl ik tv aan t kijken was, dus ik kijk even 5min weer naar de tv en vervolgens weer naar mn mobiel.... Zwart scherm... Reageerde nergens meer op.. Ook niet op de aan /uit knop of op de oplader (dacht.. Misschien was de accu helemaal leeg en heb ik dat niet gemerkt?). Heb de batterij er uit moeten slopen, nu doet ie t weer. Maar zijn er hier meer mensen die dit wel eens gehad hebben? Hij is verder echt nog nooit vast gelopen oid.
Schoot wel echt in de stress.. Zijn geen grappen als ie t opeens begeeft..

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:53

Mijn vriend heeft het met zijn nieuwe Nokia ook regelmatig.. Op een week tijd gemiddeld 3 'vastlopers'.. Bij Nokia vrij dramatisch aangezien je niet bij de batterij kunt en maar moet 'wachten' tot hij er weer zin in heeft.

Ik zou toch contact nemen met winkel/leverancier want in mijn ogen moet zoiets gewoon niet kunnen!

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:40

Woehoe! :D Morgen of overmorgen wordt de mijne eindelijk geleverd! :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:30

Ik heb de mijne inmiddels ook :D heb m nu anderhalve dag in gebruik, maar ben er nu al over uit, hij werkt echt zoveel fijner dan mijn iphone 3g! :j Ik kan m iedereen aanraden!
Heb m trouwens wel met een Vodafone abbo nu, typhone ging met de levering de mist in := Nu via gsmwijzer besteld en dat ging prima. Vodafone had de beste deal via gsmwijzer.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:45

Was mij idd ook opgevallen!
gsm wijzer had zelfs nog een leuke aanbieding dat de site van vodafoon zelf :=

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:51

Ik heb idd ook vodafone! wel mijn abbo verlengd maar kreeg nog alle deals die nieuwe klanten
Ook krijgen.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:53

Ik zit nu bij HI maar zit te twijfelen om toch over te stappen :j
Bij Vodafone is de aanbieding veel gunstiger op dit moment,maar ga eerst met vakantie :))

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:54

Haha, kun je er nog ff over nadenken!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:55

Ik wil 'm ook héél graag, hoor er zoveel goeds over!