Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlyAway schreef:Ok, voel mij nu echt even heel dom, maar er is blijkbaar iets niet helemaal lekker verlopen, waardoor nummer nu dubbel op m`n Iphone 4 staan. Hoe kan ik nummers verwijderen op m`n iPhone? Ik heb in iTunes de dubbelen allemaal verwijdert (daar stonden ze ineens ook dubbel) maar ik kan synchroniseren tot ik een ons weeg, op de iPhone blijven de dubbelen allemaal staan
FlyAway schreef:Even simpel gezegd, als ik dus op een "verse" computer ook mijn itunes account wil hebben, dan installeer ik itunes, plug m`n iPhone erin en synchroniseer ik. Klopt dat? Of denk ik nu weer té simpel?
AnnemiekvM schreef:Als je thuis bent en je gebruikt je mobiel voor internet. Gaat het dan automatisch op de wifi als je daar eerder al het wachtwoord voor hebt gegeven of gaat het van je abbonnement internet af?
Wat zitten er hier trouwens veel echte kenners van de i phone. Ben echt jaloers. Zou ook zo handig willen zijn!
Ariebombarie schreef:AnnemiekvM schreef:Als je thuis bent en je gebruikt je mobiel voor internet. Gaat het dan automatisch op de wifi als je daar eerder al het wachtwoord voor hebt gegeven of gaat het van je abbonnement internet af?
Wat zitten er hier trouwens veel echte kenners van de i phone. Ben echt jaloers. Zou ook zo handig willen zijn!
automatisch als je je wifi aan hebt staan
en ik heb op de helpdesk daar gewerkt, dus vandaar dat ik er wat meer van af weet