Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yunaa schreef:Snapt iemand misschien de: ''Where's My Droid'' App? Dat moet een App zijn als je je mobiel kwijt ben, maar ik snap er alleen niet zo veel van
xConnie schreef:Yunaa schreef:Snapt iemand misschien de: ''Where's My Droid'' App? Dat moet een App zijn als je je mobiel kwijt ben, maar ik snap er alleen niet zo veel van
Ik geloof dat het zo in elkaar zit? Als je je mobiel kwijt bent, sms je met een ander toestel 'Where's my Droid" naar je eigen toestel en dan blijft ie geluid maken totdat je hem gevonden hebt.
Bagheera_206 schreef:@Lauraennala: Van Samsung de meest recente versie van Kies op je PC installeren. Kies starten en dan mobiel met kabeltje aansluiten. Als er voor jouw een update is gaat hij hem dan downloaden en installeren. Let er wel even op dat je een backup van je telefoon maakt. Just in case...
Vliendertje schreef:Ik ben opzoek naar 'coin dozer'
een vriend van mij had die op zijn desire, maar op mijn samsung in de market is hij niet meer te vinden...
weet iemand waar die is gebleven en of ik er nog aan kan komen?
Ik vind hem fijner dan de andere..
Natasjaa schreef:Vliendertje schreef:Ik ben opzoek naar 'coin dozer'
een vriend van mij had die op zijn desire, maar op mijn samsung in de market is hij niet meer te vinden...
weet iemand waar die is gebleven en of ik er nog aan kan komen?
Ik vind hem fijner dan de andere..
Ik kan hem wel vinden via de market op mijn htcDenk dat het aan jouw type telefoon of androidversie ligt dat jij t niet kan vinden?!